لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سومین بتای آی او اس ۱۴.۶ منتشر شد

سومین بتای آی او اس ۱۴.۶ منتشر شد

اپل اخیراً سومین بتای iOS 14.6 را برای توسعه دهندگان و کاربران تست کننده نسخه‌های بتا منتشر کرده است. این به روز رسانی به منظور آزمایش منتشر شده و عرضه آن یک هفته بعد از انتشار آپدیت دومین نسخه بوده است.

کاربران می‌توانند آپدیت نسخه iOS 14.6 را از طریق Apple Developer Center و از طریق روش OTA نصب کنند.

نسخه بتای جدید iOS 14.6 همراه با تغییرات بسیار جزئی برای بهبود عملکرد باگ‌ها و رفع اشکال در نسخه iOS 14.5 ارائه شده است.

این نسخه بتای جدید قابلیت Lost Mode را برای ایرتگ معرفی می‌کند مبنی بر اینکه یک آدرس ایمیل به عنوان یک روش تماس به جای شماره تلفن استفاده می‌شود؛ ضمن اینکه در نسخه قبلی استفاده از ایمیل به جای شماره تلفن برای دسترسی به این موارد مجاز نبود.

این آپدیت همچنین برای Apple Card Family که در رویداد بهاری اپلApril event معرفی شد را در نیز نظر گرفته است. ویژگی معرفی شده به زوج‌ها اجازه می‌دهد تا از یک اکانت Apple Card به طور مشترک استفاده کرده و هر کدام می‌توانند برای اعتبار بخشیدن به این حساب مشترک تلاش کنند.

همچنین والدین با استفاده از Apple Card Family می‌توانند برای خرید کردن فرزندان خود با آن‌ها اکانت مشترک داشته باشند که با محدودیت‌های اختیاری صرف هزینه همراه بوده، ضمن اینکه والدین به یادگیری عادت‌های هوش مالی فرزندان خود کمک می‌کنند.

همه هزینه‌های خانواده با یک صورت حساب ماهیانه پیگیری می‌شود و حداکثر می‌توان تا پنج نفر بالای 13 سال را برای اشتراک در اکانت Apple Card اضافه کرد.

این نسخه به منظور بهینه سازی رابط کاربری و رفع برخی از مشکلات کاربردی آماده عرضه به کاربران شده است و به‌زودی اپل خود را آماده عرضه نسخه نهایی آن خواهد کرد که برای تمامی دستگاه‌های پشتیبانی شده قابل نصب خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373