لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویجت‌ها به نسخه ۹۰ کروم برای آی او اس اضافه شد

ویجت‌ها به نسخه ۹۰ کروم برای آی او اس اضافه شد

شرکت گوگل به تازگی نسخه ۹۰ مرورگر کروم را برای آیفون و آیپد آماده عرضه کرده است که امکان استفاده از ویجت‌های عرضه شده در آی او اس ۱۴.۵ و آیپد او اس را فراهم می‌آورد.

در حال حاضر کاربرانی که این نسخه جدید را دانلود و نصب کرده باشند می‌توانند از سه نوع ویجت جدید در مرورگر کروم استفاده کنند. یکی از این موراد یک نوار جست و جوی مشابه با ویجت اپلیکیشن گوگل در سیستم عامل گوگل است که به کاربران اجازه میدهد تا به صورت مستفیم از طریق صفحه هوم امکان جست و جو در گوگل و وارد کردن آدرس یک وب سایت را فراهم میاورد.

علاوه بر این کاربران میتوانند از طریق بخش ویجت ها در صورت عدم دسترسی به اینترنت به بازی دایناسور نیز دسترسی داشته باشند و به صورت سریع این بازی را اجرا کند.

ویجت های سه گانه کروم شامل دو ابزار برای دسترسی سریع به سرچ و وب سایت های مختلف بوده و مورد بعدی امکان دسترسی به جست و جوی صوتی و حالت Incognito را به همراه امکان جست و جوی نتایج اسکن کدهای QR را برای کاربران فراهم می‌آورد.

گوگل حتی یک میان بر نیز برای بازی محبوب دایناسور در نظر گرفته که حتی در صورت وجود اینترنت کاربران میتوانند آن را روی نمایشگر خود بازی کنند و دیگر نیازی به قطع کردن دسترسی اینترنت نخواهند داشت. گفتنی است که تمامی این ویجت‌ها قابلیت شخصی سازی را در صفحه هوم آی او اس را دارند و کاربران میتوانند مکان مشخص را برای آنها تعیین کنند.

ویجت‌های ارائه شده در کروم از همان روش‌های همیشگی اضافه کردن ابزارک ها در سیستم عامل آی او اس ۱۴ قابل استفاده هستند. کاربرانی که تمایل به استفاده از این ویجت‌ها دارند، کافی است از طریق اپ استور نسخه جدید این مرورگر را دانلود و روی دستگاه‌های خود نصب کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373