لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باتری آیفون ۱۲ پرو در اولین تست دگزومارک رتبه چهارم را دریافت کرد

باتری آیفون ۱۲ پرو در اولین تست دگزومارک رتبه چهارم را دریافت کرد

موسسه دگزومارک به تازگی. اقدام به انجام اولین تست خود از باتری تلفن‌های هوشمند کرده است و حالا در نتیجه این تست مشخص شده که آیفون ۱۲ پرو مکس به عنوان پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند شرکت اپل در سال ۲۰۲۰ میلادی جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.

آیفون ۱۲ پرو مکس پس از Oppo Find X3 Neo، Wiko Power U30 و گلکسی M51 به عنوان چهارمین تلفن هوشمند دارای باتری قویی شناخته شده که از همین حالا در حال استفاده توسط مصرف کنندگان است.

دگزومارک تا پیش از این نیز اقدام به انجام تست‌ها و بررسی‌های کاربری تلفن‌های هوشمند می‌کرد و حالا مشخص شده که این موسسه تصمیم گرفته تا این بار میزان مصرف و بهینه سازی‌های باتری را اندازه گیری کند. تا پیش از این دگزومارک به عنوان یک موسسه تست کننده دوربین‌های تلفن‌های هوشمند شناخته می‌شد که در این زمینه شهرت زیادی نیز به دست آورده بود، اما حالا مشخص شده که این موسسه د تلاش است تا روند تست‌های خود را در دستگاه‌های مختلف گسترش دهد.

این موسسه که تا پیش از این برای دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس امتیاز ۱۳۰ را در نظر گرفته بود، حالا در تست‌های خود اعلام کرده که امتیاز باتری آیفون پرچم‌دار اپل در سال ۲۰۲۰ برابر با ۷۸ است.

این موسسه در تست‌های خود مواردی نظیر مدت زمان دوام باتری با یک بار شارژر و کارایی آن از لحاظ میزان مصرف شارژ باتری در اپلیکیشن‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد.

در این تست گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M51 با ۸۸ امتیاز در بالاترین رتبه ممکن قرار گرفته است و عنوان بهترین باتری را از نظر دوام و بهینه سازی مصرف در زمان اجرای اپلیکیشن‌ها کسب کرده است.

این موسسه اعلام کرده که آیفون ۱۲ پرو مکس به دلیل بازدهی بالای خود در لیست چهار باتری برتر در تلفن‌های هوشمند قرار گرفته است که امتیاز ارائه شده شامل مدت زمان شارژ دهی و متوسط میزان عملکرد دستگاه با شارژ کامل بوده است که به نظر می‌رسد که یکی از بهترین و کاربردی‌ترین باتری‌های تعبیه شده در تلفن‌های هوشمند به حساب میاید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373