لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هارد اکسترنال LaCie STFC40000400یک ابزار حرفه‌ای برای ذخیره‌سازی

هارد اکسترنال LaCie STFC40000400یک ابزار حرفه‌ای برای ذخیره‌سازی

نگهداری از اطلاعات ذخیره شده روی هارد همیشه کار دشواری بوده است، زا یک طرف هارد دیسک‌ها عمر مفید مشخصی دارند و از طرف دیگر روند بکاپ گرفتن همیشگی از اطلاعات کار بسیار دشواری است. در این میان هارد اکسترنال لسی مدل STFC40000400 توانسته به سادگی این مشکل را برای افراد حرفه ای که به اطلاعات خود اهمیت میدهند، حل کند.

این هارد اکسترنال امکان پیگربندی به صورت RAID را دارد تا در صورت خرابی یا سوختن هر یک از هاردها بتوان به سادگی نسخه پشتیبان از اطلاعات را دریافت کرد. استفاده از پیکربندی RAID باعث می‌شود تا دیگر هیچ محدودیتی درزمینه ذخیره‌سازی و مراقبت از اطلاعات نداشته باشید.

این محصول شامل پنج هارددیسک هشت ترابایتی است که درمجموع ۴۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را به شما می‌دهد. شما می‌توانید این هارددیسک عظیم‌الجثه را به صورت RAID 0، RAID 1، RAID 5 و RAID 6 بسته به انتخاب خود و نوع استفاده پیکربندی کنید.

در صورتی که از پیکربندی‌های RAID 5 و 6 استفاده کنید، به ترتیب در صورت خرابی یک و دو عدد از هاردهای هشت ترابایتی، امکان بازیابی تمامی اطلاعات ذخیره شده برای شما وجود خواهد داشت.

این هارددیسک امکان Read داده تا ۱۰۵۰ مگابایت در ثانیه را برای شما فراهم میاورد تا در هر دقیقه بیش از ۵۰ گیگابایت از اطلاعات را از آن انتقال دهید. همچنین این هارد می‌تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که تصمیم به ویرایش و ادیت حرفه‌ای فایل‌های ویدیویی طولانی مدت با کیفیت 4K دارند، چرا که از یک طرف سرعت انتقال داده در حجم بسیار بالا را فراهم می‌سازد و از طرف دیگر از پاک شدن ناخواسته اطلاعات جلوگیری می‌کند. گفتنی است که این هارد دارای پورت دوگانه تاندربولت ۲ است که به صورت هم‌زمان شش دستگاه را به یک کامپیوتر متصل می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر باید بدانید که RAID یا (آرایه چندگانه دیسک‌های مستقل) یک فناوری ویژه برای پیوند دادن چند هارددیسک جداگانه در چارچوب یک آرایه است که کارهایی نظیر نگه‌داری طولانی مدت از اطلاعات مهم، امکان ردندر گرفتن از فایل‌های سنگین و موارد دیگر را فراهم میاورد.

این هارد دارای دو درگاه تاندربولت ۲ بوده و امکان Read داده با سرعت ۱۰۵۰ مگابایت برثانیه و Write ۹۵۰ مگابایت بر ثانیه برای RAID 0 را فراهم میسازد. همچنین این هاردامکان Read داده با سرعت ۸۵۰ مگابایت بر ثانیه و Write ۸۵۰ مگابایت بر ثانیه برای RAID 5را داشته و البته امکان رمزنگاری با استاندارد AES-256 و قفل‌گذاری روی داده ها را نیز دارد.

اگر شما نیز کارهای حرفه ای نظیر رندر گرفتن از فایل های 4K یا توسعه سرورهای داخلی سازمانی را انجام میدهید، بدون شک این هارد میتواند برای شما مناسب باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420