لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گیفت کارت آیتونز و طریقه شارژ اپل آیدی

گیفت کارت آیتونز و طریقه شارژ اپل آیدی

همان‌طور که در پست ساخت اپل آی دی رایگان توضیح دادیم ، یکی از فاکتورهای ساخت اکانت اپل آی دی داشتن کارت اعتباری بین‌المللی است اما برای کسانی که به کارت بانک‌های اعتباری دسترسی ندارند اپل گزینه‌ی دیگری به نام گیفت کارت آیتونز  (iTunes Gift Card)  یا همان کارت هدیه را در نظر گرفته است که می‌توانید از طریق آن اکانت آیتونز خود (اپل آی دی) را شارژ نمایید و نرم افزارها و دیگر محصولات داخل آیتونز استور را خریداری کنید.

برای استفاده از این آپشن ابتدا باید گیفت کارت آیتونز تهیه کنید . برای تهیه گیفت کارت می‌توانید به ۲ صورت عمل کنید ، حالت اول خرید اینترنتی هست که باز هم نیاز به کارت بانک‌های اعتباری بین‌المللی دارید و حالت دوم خرید از سایت‌های اینترنتی ایرانی یا فروشگاه‌های مرکز خرید اپل در شهرتان هست، گرچه برای راحت‌تر بودن و امن‌تر بودن خریدتان می‌توانید از طریق سیستم فروش گیفت کارت آیتونز در وب‌سایت ما اقدام نمایید .

آیتونز گیفت کاردها به قیمت‌های ۱۰ ، ۱۵ ، ۲۵ ، ۵۰ و ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلاری موجود است که می‌توانید با توجه به مقدار نیاز ، گیفت کارت مورد نظر خود را انتخاب و به سبد خرید بیفزایید و پس از پرداخت بلافاصله در ایمیل و موبایل خود کد ۱۶ رقمی گیفت کارت را دریافت نمایید .

شارژ اپل آیدی رایگان

به طور کل، باید به یاد داشته باشید که شارژ کردن اپل آیدی رایگان نیست چرا که اپل به صورت قانونی اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و محصولات دیجیتالی دیگر نظیر موسیقی و فیلم‌ها را با لایسنس اختصاصی به آن‌ها می‌فروشد. به همین دلیل تنها روش برای خرید این محصولات، شارژ حساب اپل ایدی است که باید از طریق منابع معتبر است. البته باید به یاد داشته باشید که در برخی از اوقات، توسعه دهنده محصولات دیجیتالی به طور موقت برخی از بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها را به صورت رایگان ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کند.

خرید شارژ اپل ایدی

همان‌طور که در بالا توضیح داده شد، برای خرید شارژ اپل ایدی نیاز به تهیه گیفت کارت دارید. گیفت کارت در حقیقت یک پول دیجیتالی برای حساب کاربری اپل ایدی است که از طریق آن می‌توانید حساب کاربری خود را شارژ کنید و پس از آن اقدام به خرید محصولات دیجیتالی کنید. برای خرید گیفت کارت معتبر می‌توانید از منابع معتبر فروش گیفت کارت در ایران نظیر اپل اِن آی سی استفاده کنید.

خرید امن و مطمئن گیفت کارت اپل

خواننده گرامی در صورت نیاز به خرید گیفت کارت اپل ( آیتیونز – اپل موزیک – اپ استور ) و همچنین آموزش استفاده از آن می توانید ازطریق لینک زیر محصول خود را با پایینترین قیمت در بازار تهیه نمایید.

خرید گیفت کارت اپل

{module گیفت کارت – ماژول داخل مطلب}

پس از تهیه گیفت کارت اپل  به صورت زیر میتوانید از آن استفاده کنید.

چگونه در اپل ایدی پول بریزیم

روش انجام این کار بسیار آسان و ساده است. ابتدا باید گیفت کارت مورد نظر خودتان را از مراکز معتبر خریداری کرده و سپس با دریافت ردیم کد آن، اقدام به شارژ حساب اپل آیدی خود کنید. در نهایت شما می‌توانید با استفاده از این شارژ محصولات نرم افزاری و دیجیتالی مختلف نظیر فیلم‌ها، موسیقی‌ها، اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را خریداری کنید. علاوه بر این، شما برای شارژ برخی از بازی‌ها نظیر خرید جم برای کلش آف کلنز نیاز به خرید گیفت کارت خواهید داشت تا از طریق شارژ حساب اپل آیدی بتوانید جم‌ها ، سکه‌ها یا موارد دیگر ارائه شده در بازی‌ها را خریداری کنید.

. در ادامه این مطلب نحوه شارژ اپل ایدی از طریق گیفت کارت خریداری شده آموزش داده خواهد شد به یاد داشته باشید که این کار بسیار آسان است و تنها نیاز به چند کار ساده دارد.

مرحله اول : اگر از ویندوز استفاده می‌کنید باید نرم افزار آیتونز را نصب کنید و از طریق این نرم افزار به اپل آی دی خود وارد شوید.

 

مرحله دوم : پس از وارد کردن یوزرنیم (Username) و پسورد (Password) خود ، اروری (Error) مبنی بر کامل کردن قسمت مالی حساب کاربری شما به شما نشان داده می‌شود و به صورت مستقیم به قسمت حساب‌های بانکی اکانت شما وصل می‌شود.

در این قسمت برای وارد کردن اطلاعات گیفت کارد بایر روی لینک “To redeem a code ,click here” کلیک کنید .

مرحله سوم : بعد از کلیک کردن روی لینک مورد نظر صفحه زیر به شما نمایش داده می‌شود و در فیلد خالی که نشان داده می‌شود (Code) کد 16 رقمی گیفت کارت خود را وارد کنید و بر روی گزینه “Redeem” کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی گزینه “Redeem” مقدار پول دلاری گیفت کارد مورد نظر شما به حساب کاربری‌تان اضافه می‌شود و می‌توانید از محصولات آیتونز استفاده کنید.

کلیپ آموزشی شارژ اکانت اپل آیدی در مکینتاش و ویندوز :

{media id=662,layout=blog}

گیفت کارت آیتونز و نحوه ریدیم کردن آن در آیفون آیپد (iDevice)

{media load=media,id=348,width=700px,align=center,display=inline}

خرید امن و مطمئن اپل ایدی

خواننده گرامی در صورت نیاز به خرید اپل آیدی و همچنین آموزش استفاده از آن می توانید ازطریق لینک زیر محصول خود را با پایینترین قیمت در بازار تهیه نمایید.

خرید اپل آیدی

آموزش ساخت اپل آیدی 2018 رایگان

در صورت تمایل، میتوانید از طریق مطلب زیر، آموزش های مربوط به ساخت اپل ایدی رایگان را دریافت کنید.

ساخت اپل آیدی رایگان

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373