لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به اپلیکیشن‌های رقیب خود در اپ استور بها می‌دهد

اپل به اپلیکیشن‌های رقیب خود در اپ استور بها می‌دهد

مدیر اجرایی اپل می‌گوید که این شرکت همواره به اپلیکیشن‌های رقیب در اپ استور فرصت رقابت داده‌ است و برای این منظور تغییراتی در الگوریتم پلتفرم خود ایجاد کرده است.

در سوم ماه مه ۲۰۲۱ که محاکمه اپیک گیمز علیه اپل در حال انجام بود، هر روز ایمیل‌های جدیدی بین مدیران اجرایی و کارکنان شرکت توسط اپیک گیمز به عنوان مدرکی برای شکایت علیه این غول فناوری به اشتراک گذاشته می‌شد.

در آخرین دسته از ایمیل‌ها، «مت فیشر» معاون اپ استور نسبت به برخی ادعاها مبنی بر رد اپلیکیشن‌های رقیب از پلتفرم اپل واکنش نشان داده و گفته که اپلکیشن‌های شخص ثالث به طور تمام وقت در معرض دید کاربران بوده است.

اپیک گیمز به عنوان مدرک یکی از این مکاتبات را برای اپل ارسال کرده که کارمند شرکت در ایمیل خود به مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های اپ استور به عنوان بخشی از مجموعه VoiceOver اشاره کرده است.

این ایمیل به «سارا هرلینگر» معاون ارشد سیاست جهانی اپل ارسال شده و یکی از کارمندان شرکت در آن ادعا کرده که فیشر شدیدا با بها دادن به اپلیکیشن‌های رقیب در پلتفرم اپل مخالف است.

اما فیشر در پاسخ به این ادعا گفته که اپل همیشه اپلیکیشن‌های رقیب را در اپ استور ترویج داده، حتی اپلیکیشن رقیب اپل تی وی یعنی Hulu و Hulu Plus سرویس استریم محتوای ویدیویی را مثال زده که در پلتفرم شرکت نمایش داده شده است.

لازم به ذکر است که اپل در طولانی مدت با انتقادات زیادی مبنی بر کم توجهی به حضور اپلیکیشن‌های شخص ثالث در اپ استور مواجه بوده است.

در سال 2019، اپل متوجه شد که نتایج سرچ تعدادی زیادی از اپلیکیشن‌هایش نسبت به اپلیکیشن‌های توسعه دهندگان دیگر رتبه بالاتری در اپ استور دارد که به همین دلیل الگوریم پلتفرم خود را تغییر داد.

علیرغم این تغییرات، تحقیقات موسسه تحلیلی Sensor Tower نشان داد که اپلیکیشن‌های شخص اول اپل با جستجوی 700 اصطلاح رتبه اول را کسب کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420