لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل ۴۵ میلیون دلار هم به کورنینگ اعطا کرد

اپل ۴۵ میلیون دلار هم به کورنینگ اعطا کرد

شرکت اپل از هفته گذشته فرایند اعطای هزینه‌ها و کمک‌های بلاعوض را به برخی از تأمین کنندگان خود آغاز کرده و حالا مشخص شده که این کمپانی مبلغ ۴۵ میلیون را به کورنینگ اعطا کرده است.

اپل تا پیش از این و مشخصاً در سال ۲۰۱۷ میلادی نیز ۲۰۰ میلیون دلار و در سال ۲۰۱۹ مبلغی معادل با ۲۵۰ میلیون دلار را به کورنینگ اعطا کرده بود. در حقیقت اپل تا به امروز ۴۹۵ میلیون دلار را به کورنینگ پرداخت کرده تا این شرکت همچنان بتواند با کیفیت بسیار بالا محصولات و قطعات مورد نیاز محصولات اپل را تولید کند.

کورنینگ به عنوان شرکت تولید کننده قطعات شیشه ضد ضربه و روکش‌های سرامیکی فعالیت می‌کند. این شرکت تا به امروز وظیفه تولید شیشه‌های ضد خش گوریلا گلس و روکش‌های سرامیکی محافظ را برای آیفون بر عهده داشته است.

جف ویلیامز مدیر عملیاتی اپل پس از اعلام خبر اعطای ۴۵ میلیون دلار به کورنینگ اعلام کرده که اپل و کورنینگ تاریخچه‌ای قابل توجه در زمینه همکاری دارند که با یکدیگر بسیاری از اتفاقات غیرممکن را ممکن کرده‌اند. ویلیامز به فرایند تولید نسل اول آیفون‌ها نیز اشاره کرده‌اند و اعلام کرده که همکاری اپل با کورنینگ به زمان تولید این محصول در سال ۲۰۰۷ مربوط می‌شود. روکش‌های سرامیکی نیز فناوری جدیدی است که به اپل کمک کرده تا آیفون‌های ۱۲ را با مقاومت هر چه بیشتر در برابر ضربات مختلف همراه کند.

شرکت اپل امید دارد تا با اعطای این کمک بلاعوض همکاری بیشتر و گسترده‌تری را با کورنینگ داشته باشد و از این طریق امکاناتی بهتر را برای آیفون‌ها فراهم بیاورد. در حال حاضر استفاده از فناوری نانو کریستال‌ها در سرامیک‌های تولید شده توسط کورنینگ به اپل کمک می‌کند تا آیفون‌های قدرتمندتری را تولید و آماده عرضه به بازار جهانی کند.

با توجه به این موضوع اپل تلاش کرده تا به کورنینگ در زمینه تولید مواد اولیه و همچنین تولید کریستال در دمای بالا کمک کند تا به محصولات مقاومت‌تری برای تعبیه در نمایشگر تلفن‌های هوشمند آیفون برسد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420