لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش مخفی کردن اپلیکیشن در آی او اس ۱۴ آیفون

آموزش مخفی کردن اپلیکیشن در آی او اس ۱۴ آیفون

یکی از مهم‌ترین مسائلی که بسیاری از کاربران در زمان استفاده از آیفون‌ها تمایل به انجام آن را داند مخفی کردن اپلیکیشن‌ها در آیفون و آی او اس ۱۴ است که البته اپل نیز راهکار ویژه‌ای را برای این نسخه از سیستم عامل به بعد در نظر گرفته است.

تا پیش از این بسیاری از کاربران برای مخفی کردن اپلیکیشن‌ها در آیفون مجبور به استفاده از راهکارهایی پیچیده بودند که مهم‌ترین آن‌ها شامل استفاده از روش جیلبریک و مواردی نظیر پنهان کردن یک اپلیکیشن در دل یک فولدر از اپلیکیشن‌های مختلف بود. اما این مسائل همچنان محدودیت‌های ویژه‌ای را برای کاربران ایجاد می‌کرد. از یک طرف جیلبریک روشی غیرقانونی است و از طرف دیگر مخفی شدن یک اپلیکیشن در دل یک فولدر لزوماً به معنای مخفی شدن کامل آن اپلیکیشن در سیستم عامل آی او اس نیست.

اما اپل از توسعه آی او اس ۱۴ به بعد این مشکل را حل کرده است، قابلیت «App Library» نه تنها به کاربران کمک می‌کند تا صفحه هوم را مرتب و سازمان‌دهی کنید، بلکه اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌هایی که نمی‌خواهید را نیز از این صفحه به طور کامل حذف کنید تا دیگر با چالش‌های ویژه مواجه نباشید.

چگونه اپلیکیشن‌ها را در آی او اس ۱۴ مخفی کنیم؟

روش انجام این کار بسیار ساده است. برای پنهان کردن یک اپلیکیشن در آیفون و صفحه هوم آن کافی است انگشت خود را برای مدت زمانی مشخص روی نمایشگر نگه دارید و پس از آن در منوی باز شده عبارت Remove from Home Screen را بزنید تا اپلیکیشن به طور کامل از مجموعه اپلیکیشن‌های نصب شده در رابط کاربری اصلی سیستم عامل آی او اس نصب شده در آیفون شما حذف شود.

گفتنی است که حتی در صورت انجام این کار همچنان اپلیکیشن در اپ لایبرری شما وجود دارد و شما می‌توانید برای بار دیگر آن را به منوی اصلی باز گردانید یا اینکه از همان اپ لایبرری به آن دسترسی داشته باشید.

مخفی سازی یک صفحه از اپلیکیشن‌ها


اگر تمایل دارید تا مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها را به صورت کامل مخفی کنید کافی است همه آن‌ها را در یک صفحه از هوم اسکرین ببرید و پس از آن دیگر آن‌ها را نبینید. برای این کار کافی است صفحه هوم را به آن برگه مورد نظر ببرید، روی فضای خالی آنجا انگشت را نگه دارید، زمانی که اپلیکیشن‌ها شروع به لرزیدن کردند روی نقطه‌های پایین صفحه و بالای نوار اصلی ضربه بزنید. حالا می‌توانید تک‌تک صفحات مورد نظر خودتان را ببینید و هر کدام را که می‌خواهید با برداشتن تیک پایینی آن‌ها مخفی کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420