لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل درزمینهٔ تولید و توسعه واقعیت افزوده به خودکفایی می‌رسد

اپل درزمینهٔ تولید و توسعه واقعیت افزوده به خودکفایی می‌رسد

هفته گذشته بود که خبرهایی از طرف اپل برای ارائه مبلغ ۴۱۰ میلیون کمک بلاعوض به شرکت II-IV منتشر شده بود و حالا مشخص شده که یکی از اهداف شرکت اپل برای این کار خودکفایی درزمینهٔ تولید و توسعه واقعیت افزوده در محصولات آینده خود است.

شرکت اپل هفته گذشته مبلغی قابل توجه را به شرکت یاد شده پرداخت کرد و اعلام کرد که امید دارد با این مبلغ شرکت یاد شده محدودیت‌ها و مرزهای خود را کنار بزند و بتواند محصولات جدیدتری را آماده عرضه کند. این موضوع در آن زمان باعث شد تا بسیاری از خبرگزاری‌ها کمک اپل به II-IVرا به‌منظور بهینه سازی فرایند تولید لنزهای مربوط به دوربین ترودپت و لنز لیدار در نظر بگیرند. اما حالا مشخص شده که شرکت اپل در تلاش است تا با استفاده از این کمک محصولات ویژه‌ای را به برای بهبود واقعیت افزوده در دستگاه‌های خود آماده عرضه به بازار کند.

شرکت یاد شده درزمینهٔ تولید لنزهای لیدار و لیزری فعالیت می‌کند و همین موضوع نشان از اهمیت ویژه فناوری واقعیت افزوده برای شرکت اپل دارد. مدیر عامل این شرکت حالا در واکنش به کمک بلا عوض اپل اعلام کرده که از این پس II-IV فناوری‌های نوینی را در قطعات تولیدی خود به کار خواهد گرفت که از آن طریق فناوری واقعیت افزوده و دیگر فناوری‌های نوین در محصولات تولید شده توسط شرکت اپل بهینه سازی خواهند شد.

اپل تصمیم دارد تا از سال ۲۰۲۱ میلادی فرایند تولید و عرضه یک نوع هدست واقعیت ترکیبی را آغاز کند که احتمالاً تنها به توسعه دهندگان عرضه خواهد شد. پس از آن نیز اپل در سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ میلادی فرایند تولید عینک‌های واقعیت افزوده خود را آغاز خواهد کرد که این موضوع باعث می‌شود تا کاربرد سیستم‌های لازم برای واقعیت افزوده در دستگاه‌های شرکت اپل به شکلی قابل توجه در دستگاه‌های تولید شده توسط اپل افزایش پیدا کند.

در این میان پیش بینی می‌شود که II-IVیکی از تولید کنندگان اصلی قطعات برای عینک‌های واقعیت افزوده شرکت اپل خواهد بود که به‌زودی حجم بیشتری از محصولات و قطعات را آماده عرضه به کاربران خواهد کرد.

با وجود این مسئله می‌توان مطمئن بود که اپل برای تولید عینک‌های مبتنی بر واقعیت افزوده بسیار جدی است و به‌زودی این محصولات را آماده عرضه به بازار خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373