لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بخش Developer Mode ایرتگ توسط یکی از کاربران پیدا شد

بخش Developer Mode ایرتگ توسط یکی از کاربران پیدا شد

 یک کاربر ایرتگ بخش Developer Mode مخفی شده توسط اپل در رابط کاربری اپلیکیشن Find My را کشف کرده که امکان مدیریت بخش نمایشدهنده مکان‌یابی دقیق را فراهم میکند.

قابلیت مکان‌یابی دقیق ایرتگ دستورالعمل خاصی را روی صفحه‌نمایش به نمایش میگذارد تا پیدا کردن ایرتگ با استفاده از تراشه U1 برای کاربر آسانتر شود. آیفونهای 11 و 12 با داشتن تراشه U1 از این قابلیت پشتیبانی میکنند که برای مکانیابی دقیق ایرتگ و شئ گمشده از ورودی دوربین، واقعیت افزوده، صدا، فناوری رادیویی با باند فوق وسیع و فیدبک هپتیک استفاده میکند.

کاربری که بخش Developer Mode را در Find My کشف کرده اعلام کرده وقتی که از عملکرد ایرتگ خود بعد از فعال کردن مکان‌یابی دقیق مأیوس شده بود، با Developer Mode مواجه شد و ویدیویی از آن را در شبکههای اجتماعی منتشر کرد.

 حالت مخفی شده در iOS 14.5 احتمالاً برای کاربران عادی کاربردی نیست، به خصوص که بسیاری از بخش‌های آن نباید دست‌کاری شوند، چرا که در صورت اعمال تغییرات اشتباه روند کاربری و استفاده از این محصولات مختل خواهد شد.

لازم به ذکر است که ایرتگ در تاریخ 20 آوریل 2021 در رویداد بهاری اپل معرفی و رونمایی شد. این ردیاب با استفاده از فناوری باند فوق وسیع اشیا گمشده را پیدا میکند. هر ایرتگ از طریق یک شناسه اپل در دستگاه آیفون سازگار میشود و با یک شناسه حداکثر 16 ایرتگ کار میکند.

گفتنی است که تعبیه Developer Mode در این بخش نشان دهنده آن است که توسعه دهندگان به زودی می‌توانند تغییرات ویژه‌ای را در این رابط کاربری ایجاد کنند.

برنامه Find My عملیات ردیابی ایرتگ را در آیفون به عهده دارد و ردیابهای اپل دارای امکاناتی نظیر NFC، اسپیکر، فیدبک هپتیک و بلوتوث هستند.

ایرتگها به صورت جداگانه با قیمت 29 دلار به فروش میرسند ولی در یک بسته چهارتایی با قیمت 99 دلار فروخته میشوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373