لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

96 درصد از کاربران iOS 14.5 شفافیت ردیابی اپلیکیشن‌ها را فعال کرده‌اند

96 درصد از کاربران iOS 14.5 شفافیت ردیابی اپلیکیشن‌ها را فعال کرده‌اند

بررسی‌‌های اولیه از تجزیه و تحلیل دائمی ویژگی شفافیت ردیابی اپلیکیشن نشان داده که عده زیادی از کاربران آیفون قابلیت ردیابی اپلیکیشن‌ها را در iOS 14.5 معرفی شده در 26 آوریل سال جاری فعال کرده‌اند.

بنابر آخرین اطلاعات به دست آمده از موسسه تحلیلی Flurry، فقط 4 درصد از کاربران آیفون در ایالات متحده به طور فعالانه‌ای آزادنه انتخاب می‌کنند که ردیابی اپلیکیشن بعد از انتشار آپدیت iOS 14.5 فعال باشد. اطلاعات بر اساس جامعه آماری نمونه از 2.5 میلیون کاربر فعال روزانه گوشی‌های همراه به دست آمده است.

با بررسی جهانی کاربرانی که ردیابی اپلیکیشن را مجاز می‌دانند، در حجم 5.3 میلیون کاربر، این رقم به 12 درصد می‌رسد. 

با انتشار iOS 14.5، اپلیکیشن‌ها قبل از دسترسی به شناسه تبلیغات تصادفی دستگاه که برای ردیابی فعالیت کاربر در میان اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها استفاده می‌شود، باید اجازه کاربر را دریافت کنند. همچنین کاربران می‌توانند درخواست ردیابی توسط اپلیکیشن را فعال یا غیر فعال کنند، ضمن اینکه اپل به طور پیش فرض آن را غیر فعال کرده است.

از زمان انتشار آپدیت در دو هفته پیش،‌ موسسهFlurry ارقام ثابتی برای انصراف از ردیابی اپلیکیشن نشان داده که در سطح جهانی حدود 11-13 درصد و در ایالات متحده 2-5 درصد بوده است. 

 فیس‌بوک به عنوان مخالف سرسخت قابلیت شفافیت ردیابی اپلیکیشن‌ها، قبلا تلاش زیادی کرده که کاربران را متقاعد کند در صورتی که بخواهند از فیسبوک و اینستاگرام به طور رایگان استفاده کنند، باید ردیابی اپلیکیشن را در iOS 14.5 فعال کنند.

همچنین فیسبوک از قابلیت شفافیت ردیابی اپلیکیشن‌ها در ظاهر حمایت و اعلام کرده در صورت ارائه مسدود سازی ردیابی به صورت مدیریت شده ممکن است حتی تاثیرات مثبت هم در زمینه شبکه‌های اجتماعی داشته باشد.

موسسه Flurry در تلاش است که در ایالات متحده و سرتاسر جهان، آمار هر روز هفته را برای نرخ انتخاب روزانه و سهم کاربران از عدم ردیابی اپلیکیشن آپدیت کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420