لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واتساپ احتمالاً از اشتراک گذاری اطلاعات کاربران با فیس بوک دست کشید

واتساپ احتمالاً از اشتراک گذاری اطلاعات کاربران با فیس بوک دست کشید

چند ماه پیش بود که شرکت فیس بوک اعلام کرد که به زودی اطلاعات کاربران واتساپ باید به صورت اجباری با اپلیکیشن و شبکه اجتماعی فیس بوک به اشتراک گذاشته شود که این موضوع با انتقادهایی ویژه همراه شد. حال مشخص شده که واتساپ احتمالاً دست از اشتراک گذاری اطلاعات کاربران برداشته است.

واتساپ پس از عرضه آی او اس ۱۴ همراه با قابلیت‌هایی نظیر سیستم هوشمند شفافیت ردیابی اپلیکیشن‌ها و برچسب‌های حریم خصوصی تصمیم به انجام برخی از تغییرات در پلتفرم خود کرد. زاکربرگ و تیم تحت مدیریتش به هیچ وجه از قابلیت‌های حریم خصوصی شرکت اپل در آی او اس ۱۴ خوششان نیامد و برای اعمال فشار به این شرکت و کاربران آن اعلام کردند که از این پس باید تمامی اطلاعات واتساپ به صورت اجباری با فیس بوک به اشتراک گذاشته شوند تا به روند کسب و کار این شرکت و جلوگیری شود. این موضوع باعث انتقاد بسیاری از کاربران شد و در نهایت بسیاری از آن‌ها اقدام به توقف استفاده از واتساپ کردند.

در نهایت زاکربرگ اعلام کرد که برای مدت زمانی مشخص فرایند انجام این انتقال را به تعلیق می‌اندازد و حالا این شرکت در گفته‌های خود اعلام کرده که تصمیمی برای انجام این کار ندارد. کارکنان واتساپ تائید کرده‌اند که مدیر فیس بوک احتمالاً به طور کامل از روند طراحی و انتقال داده‌ها به فیس بوک دست کشیده است و فعلاً تصمیمی برای این کار ندارد. گفتنی است که این خبر در حالی منتشر شده که منابع رسمی شرکت فیس بوک این موضوع را به طور کامل تائید نکرده‌اند و ممکن است به زودی این سرویس‌ها را به صورت پولی به کاربران خود ارائه دهند. با این حال می‌توان مطمئن بود که دست کم تا نیمه دوم سال جاری میلادی فرایند انتقال داده‌های واتساپ به فیس بوک رخ نخواهد داد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420