لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر رندر مک بوک ۲۰۲۱ با رنگ آبی منتشر شد

تصاویر رندر مک بوک ۲۰۲۱ با رنگ آبی منتشر شد

 روز گذشته شایعاتی در مورد تلاش اپل برای تولید مک بوک ۲۰۲۱ در هفت رنگ متنوع همراه با پردازنده M2 از طرف جان پروزر منتشر شد و حالا تصویر رندر مک بوک ۲۰۲۱ آبی توسط طراحی با عنوان IAN منتشر شده است.

جان پروزر روز گذشته گفته بود که تصویری از منابع رسمی و آگاه شرکت اپل در کارخانه‌های تولید مک بوک در تایوان و چین به دست آورده که نشان دهنده آن است که مک بوک‌های سال جاری میلادی مجهز به پردازنده نسل دوم اپل سیلیکون به همراه رنگ‌های متنوع خواهند بود. این تحلیلگر محصولات اپل البته تصویر یاد شده را به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار نداد و حالا طراحان تصاویر مفهوم، ظاهر مک بوک ۲۰۲۱ آبی را بازسازی کرده‌اند.

تصویر مفهومی منتشر شده اخیر نشان دهند ظاهر یک مک بوک ایر مشابه با سال‌های گذشته است که با همان ابعاد طراحی و ساخته شده است. با این حال رنگ بدنه این محصول آبی است و والپیپری مشابه با والپیپرهای آیمک ۲۰۲۱ برای آن در نظر گرفته شده است.

جان پروزر تا پیش این تأکید کرده بود که مک بوک ایر ۲۰۲۱ همانند آیمک‌های ۲۴ اینچی میان رده اپل قرار است در هفت رنگ آماده عرضه شوند که دقیقاً منطبق با رنگ‌های پیشین شرکت اپل برای محصولات مختلف است. در این میان این تحلیلگر اعلام کرده که آیفون ۱۲ اس یا آیفون ۱۳ که قرار است در سال ۲۰۲۱ میلادی طراحی و تولید شود نیز در همین هفت رنگ توسعه داده خواهند شد و شرکت اپل برای آن‌ها نیز والپیپرهای ویژه‌ای را در نظر گرفته است. در حقیقت می‌توان این گونه برداشت کرد که شرکت اپل در تلاش است تا با ارائه یک سری از رنگ‌های مشابه هفت‌گانه به طور کامل امکان انتخاب و ست کردن محصولات جدید خودش را برای کاربران فراهم کند.

در صورت درست بودن این پیش بینی‌ها کاربران امکان خرید محصولاتی نظیر آیفون، آیپد، مک بوک و آیمک را در مجموعه رنگ‌هایی مشابه و یک دست خواهند داشت. جالب اینجا است که اپل از همین حالا هم امکان خرید برخی از لوازم جانبی نظیر ایرپاد مکس یا اپل واچ را در این رنگ‌ها فراهم کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373