لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود والپیپر آیمک ۲۰۲۱ در رنگ‌های مختلف

دانلود والپیپر آیمک ۲۰۲۱ در رنگ‌های مختلف

 شرکت اپل در آخرین روز فروردین ۱۴۰۰ اقدام به رونمایی از آیمک ۲۰۲۱ در رنگ‌های مختلف کرد و حالا این محصولات آماده عرضه به بازار شده‌اند. یکی از امکاناتی که عرضه این محصولات به بازار در اختیار دیگر کاربران قرار می‌دهد، امکان دانلود والپیپر آیمک ۲۰۲۱ در رنگ‌های مختلف است که از همین حالا می‌توان هر یک از آن‌ها را روی کامپیوترهای مختلف تنظیم کرد.

اپل امسال اصالت آیمک‌ها، یعنی طراحی و تولید آن‌ها در رنگ‌های متنوع را به عنوان یکی از ایده‌های اصلی خود در نظر گرفته است و از همین طرف تلاش کرده تا محصولاتی جذاب‌تر را برای سلایق مختلف طراحی و تولید کند. آیمک‌های ۲۰۲۱ علاوه بر پشتیبانی از پردازنده M1 در هفت رنگ نقره‌ای، آبی، سبز، قرمز، بنفش، زرد و نارنجی تولید شده‌اند که هر یک از آن‌ها جذابیت بسیار ویژه‌ای برای کاربران خواهد داشت. همین موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از افراد به خرید این آیمک‌ها جذب شوند.
علاوه بر این، هر یک از رنگ‌های آیمک ۲۰۲۱ دارای ماوس و کیبورد مخصوص و همگام با رنگ خود است که همین موضوع هم به جذابیت این محصولات می‌افزاید. از طرف دیگر اپل والپیپرهای ویژه‌ای را نیز برای آیمک‌های ۲۰۲۱ در نظر گرفته است. هر یک از رنگ‌های آیمک‌های جدید دارای دو والپیپر مخصوص برای رنگ اختصاصی خود است که در مجموع ۱۴ والپیپر ویژه را ایجاد کرده‌اند.
اپل همانند گذشته طراحی مینیمال و ویژه خودش را برای این والپیپرها در نظر گرفته است تا جذابیت این محصولات را افزایش دهد و به سادگی کاربران بتوانند از این محصولات در ظاهری ویژه و خاص استفاده کنند. حال خبر خوب برای کاربران این است که می‌توان این والپیپرها را در تمامی دستگاه‌ها و کامپیوترهای شخصی نیز استفاده کرد. در لینک دانلود والپیپر آیمک ۲۰۲۱ علاوه بر دسترسی به ۱۴ والپیپر در نظر گرفته شده در این محصولات جدید، امکان دانلود تمام والپیپرهای عرضه شده برای سیستم عامل مک و کامپیوترهای شرکت اپل را خواهد داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373