لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فاکس کان برای تولید آیفون ۱۳ آماده می‌شود

فاکس کان برای تولید آیفون ۱۳ آماده می‌شود

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از خبرگزاری‌های چینی، کارخانه فاکس کان برای تولید انبوه آیفون ۱۳ و تحویل به موقع سفارش‌های اخیر شرکت اپل در حال آماده سازی است و به زودی این فرایند را آغاز می‌کند.

شعبه فاکس کان در ژنگ ژو که وظیفه تولید آیفون‌ها را دارد از همین حالا در حال استخدام نیروی کار است تا بتواند خط تولید مربوط به محصولات جدید شرکت اپل را راه اندازی کند.

بر اساس گزارش وب سایت South China Morning Post فاکس کان برای جمع آوری کارکنان هر چه بیشتر در حال ارائه پیشنهادهای ویژه و حتی افزایش دست مزد آن‌ها است تا از آن طریق بتواند تیم کاری مورد نیاز خود را جمع آوری کند. فاکس کان روز پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرده که هر فرد تازه‌ای که به تیم کاری بپیوندد و هر فردی که تا پیش از این در کارخانه کار می‌کرد در این مجموعه باقی بماند ۱۱۵۸ دلار دست مزد را بابت ۹۰ روز حضور در فاکس کان و حداقل ۵۵ روز انجام وظیفه دریافت خواهند کرد. گفتنی است که این مبلغ برابر با ۷۵۰۰ یوان چین است که برای به تیم کارکنان اسمبل آیفون ۱۳ تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است که در اواخر فروردین ۱۴۰۰ فاکس کان تنها ۶۰۰۰ یوان را برای دست مزد کارکنان خود در نظر گرفته بود، اما در هفته دوم اردیبهشت این مبلغ را به ۶۵۰۰ یوان افزایش داد و حالا نیز برای جذب نیروی کار بیشتر پیشنهاد خود را به ۷۵۰۰ یوان افزایش داده است.

این مقدار پرداختی باعث می‌شود تا نیروی کار بیشتری برای انجام فرایند اسمبل تلفن‌های هوشمند آیفون جمع آوری شوند و سرعت کار در این کارخانه افزایش قابل توجهی پیدا کند. فاکس کان در تلاش است تا با جمع آوری زودهنگام تیم کاری محدودیت‌هایی که تا پیش از این برای تیم کاری‌اش به وجود آمده بود را برطرف کند و مشکلاتی که سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا رخ داده بود را جبران کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373