لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نایب رئیس ارتباطات جهانی جدید اپل استخدام شد

نایب رئیس ارتباطات جهانی جدید اپل استخدام شد

 بنابر گزارش وب‌سایت BuzzFeed News، Stella Low به عنوان نایب رئیس ارتباطات جهانی اپل استخدام شده است.

Stella Low رئیس سابق بخش ارتباطات شرکت سیسکو، به عنوان نایب رئیس ارتباطات جهانی اپل استخدام شده که بر مبنای سمت جدید خود مستقیما به تیم کوک گزارش می‌دهد.

مسئولیتی که Stella Low در اپل به عهده گرفته طی دو سال گذشته بعد از رفتن Steve Dowling رئیس روابط عمومی شرکت خالی بوده است. فیل شیلر مدیر سابق بازاریابی اپل در این مدت تیم روابط عمومی اپل را بعد از رفتن Dowling مدیریت کرده است.

«شرکت در بیانیه‌ای گفت که استلا تجربه مدیریت قابل توجه خود را برای تیم ارتباطات جهانی اپل به ارمغان می‌آورد. اپل داستان مهمی برای گفتن دارد از تحولی که در محصولات و خدمات ایجاد می‌کنیم تا تاثیرات مثبتی که بر جوامع و جهان می‌گذاریم، استلا یک رهبر عالی است که در نوشتن فصل بعدی به ما کمک می‌کند.»

Stella Low قبل از حضور در شرکت Cisco، عهده دار مدیریت تیم ارتباطات شرکت‌های Unisys و Dell بوده است. جالب توجه است که در میانه دعوای حقوقی اپیک گیمز با اپل و ایجاد مشکلات نظارتی بر اپ استور در چندین کشور، او به شرکت ملحق شده است.

استیو داولینگ تا قبل از 2019 ریاست ارتباطات اپل را به عهده داشت و قبل از آن رئیس بخش روابط عمومی شرکت بود. از عرضه اولین آیفون و اپ استور گرفته تا اپل واچ و ایرپاد او حضور داشته و ارزش‌های اپل را با جهان به اشتراک گذاشته است.

داولینگ استراتژی‌های روابط عمومی گسترده‌تری برای اپل ارائه کرد که شرکت توانست در مورد اخبار مختلف ببیشتر اظهار نظر کرده و واحدهای بررسی محصول را برای سازمان‌های خبری بیشتری ارسال کند. او در کنار تیم کوک در رسانه‌های مختلف سرتاسر جهان دیده شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420