لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل 35 درصد اپلیکیشن‌های اپ استور را حذف می‌کند

اپل 35 درصد اپلیکیشن‌های اپ استور را حذف می‌کند

 اپل تقریبا 35 درصد اپلیکیشن‌های ارسالی به اپ استور را بین سال‌های 2017 تا 2019 حذف کرد؛ ضمن اینکه برای جلوگیری از ورود هر گونه اپلیکیشن مضر به اپ استور هر ساله این کار را تکرار می کند.

در حالی که دادگاه شکایت اپیک گیمز علیه اپل در جریان است، نگاه‌های دقیق‌تری به فرایند‌های پذیرش اپلیکیشن‌ها در اپ استور متمرکز شده است.

همچنین اسنادی وجود دارد که جزئیات تعدادی از اپلیکیشن‌های ارسال شده به اپ استور را نشان داده که توسط فرایندهای بررسی اپل حذف شده‌اند.

اپل به طور متوسط هر ساله 1.7 میلیون اپلیکیشن را از اپ استور حذف می‌کند، همچنین بر مبنای شواهدی در سال 2020 نزدیک به 40 درصد از اپلیکیشن‌ها رد شده‌اند.

مستندات اپل نشان می‌دهد که هر هفته 100 هزار اپلیکیشن به اپ استور ارسال می‌شود که توسط 500 کارشناس در اختیار اپل بررسی می‌شوند. قبل از اینکه اپلیکیشن‌ها توسط کارشناسان بررسی شوند از طریق ابزار طراحی شده اپل به لحاظ بد افزار و نقض سیاست‌های اپل ارزیابی می‌شوند.

اپل یک ابزار تست به نام Mercury طراحی کرده که بر مبنای فرایندهای آنالیز استاتیک و دینامیک به منظور بررسی کدهای مخفی یا موارد سوء استفاده به کار می‌رود. ابزارهای ارزیابی دیگری با نام «Magellan» و «Columbus» توسط اپل طراحی شده‌اند. اپلیکیشن‌ها بعد از آزمایش‌ها و ارزیابی خودکار، نظارت کارشناسان را دریافت می‌کنند.

آزمایش دینامیک شامل همه موارد مربوط به مصرف باتری، دسترسی به سیستم فایل، درخواست حریم خصوصی و دسترسی به سخت افزار دستگاه مثل دوربین و میکروفون می‌شود. آنالیز دینامیک شامل بررسی اندازه اپلیکیشن، مجوزها، خریدهای درون برنامه، کلمات کلیدی، توصیفا‌ها و سایر موارد است.

بخش بازرسی‌های انسانی یا کارشناسان اپل شامل یک کامپیوتر رومیزی آیمک، مک بوک پرو، چندین دستگاه iOS، چندین نمایشگر، کنترلرهای بازی و غیره است.

در پاسخ به سوالات بیشماری که در این خصوص از اپل پرسیده می‌شود یکی از مدیران بازاریابی شرکت گفت که با پشتکار تلاش می‌کنند تا هر گونه مورد مشکوکی را برطرف کند زیرا iOS به راحتی در دسترس همگان قرار می‌گیرد و به خصوص می‌تواند برای بچه‌ها خطرناک باشد، به همین دلیل بررسی اپلیکیشن‌ها از اهمیت زیاید برخوردار است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420