لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Tile برای رقابت با ایرتگ از آمازون کمک می‌گیرد

Tile برای رقابت با ایرتگ از آمازون کمک می‌گیرد

 شرکت Tile تصمیم دارد تا به منظور افزایش گستره شبکه و آماده‌سازی برای رقابت با ایرتگ شرکت اول با آمازون و محصولات هوشمند این شرکت همکاری کند.

آمازون تصمیم دارد تا ردیاب‌های دیجیتال تایل را به شبکه بلوتوثی Amazon Sidewalk متصل کند تا از آن طریق امکانات بیشتری برای ردیابی دستگاه‌های مختلف وجود داشته باشد. Amazon Sidewalk یک شبکه بلوتوثی است که به منظور بهبود روند اتصال دستگاه‌های هوشمند و اینترنت اشیا طراحی و توسعه داده شده است. این شبکه در حال حاضر برای بهینه‌سازی دستبندها و انگشترهای هوشمند تنها در برخی از شرکت‌های جهان آماده ارائه‌شده که امکاناتی مشابه با شبکه Find My را به کاربران خود می‌دهد.

در این میان، مشخص شده که ردیاب‌های تایل از این پس گستره بیشتری را برای ردیابی پوشش خواهند داد که این موضوع مشخصاً به پشتیبانی از شبکه هوشمند آمازون مربوط خواهد بود. با این حال باید در نظر داشت که این امکانات زمانی ردیابی را بهینه‌سازی می‌کند که دستگاه‌ها و وسایل شخصی کاربران در نزدیکی یکی از دستگاه‌های مبتنی بر دستیار هوشمند آمازون قرار داشته باشد.

مدیر عامل تایل نیز پس از انتشار خبرهای مربوط به این همکاری اعلام کرده که این کار به میلیون‌ها کاربر به صورت روزانه کمک می‌کند تا ابزارها و وسایل شخصی خودشان را پیدا کنند. آمازون از این پس از طریق اسپیکرهای هوشمندش که در بسیاری از کشورهای دنیا ارائه‌شده امکان پشتیبانی بهتر و پیدا کردن هر چه سریع‌تر ابزارهای شخصی را می‌دهد.

تایل امید دارد تا با انجام این همکاری تا حد قابل توجهی بتواند با ایرتگ‌های تولید شده توسط شرکت اپل رقابت کند و از آن طریق گسترده پوشش شبکه‌ای برای این محصولات را افزایش دهد.

گفتنی است که ایرتگ به دلیل پشتیبانی از سرویس Find Myو ارائه آن در بسیاری از دستگاه‌های هوشمند خود در سراسر جهان امکان بهتری را برای ردیابی ابزارهای شخصی دارد. با این حال شرکت تایل تصمیم دارد تا از طریق روش‌های متعدد محدودیت پوشش شبکه خود را کاهش دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420