لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برچسب‌های حریم خصوصی با یک سال تأخیر به اندروید می‌آیند

برچسب‌های حریم خصوصی با یک سال تأخیر به اندروید می‌آیند

شرکت گوگل تصمیم دارد تا به تقلید از اپل، برچسب‌های خریم خصوصی را با یک سال تأخیر در سیستم عامل اندروید آماده عرضه کند.

گوگل در وبلاگ رسمی اندروید برای توسعه‌دهندگان به نشانی adroid-developers.googleblog.com طی پستی جدید اعلام کرده که بخشی را با عنوان «Safty Section» در صفحات هر یک از اپلیکیشن‌های عرضه شده در گوگل پلی اضافه خواهد کرد تا در زمینه «کمک به کاربران برای شناخت داده‌های جمع‌آوری شده و قابل اشتراک‌گذاری» فعالیت کند. این بخش به کاربران کمک می‌کند تا همانند بخش برچسب‌های حریم خصوصی در اپ استور به اطلاعات جمع‌آوری شده توسط هر یک از اپلیکیشن‌ها آگاه شوند.

توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های طراحی شده برای سیستم عامل اندروید از این پس باید اطلاعات کامل در مورد داده‌هایی که از کاربران در طول استفاده از اپلیکیشن جمع‌آوری می‌کنند را در این بخش امنیتی درج کنند تا کاربران از این پس با آگاهی کامل اقدام به دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها روی تلفن‌های هوشمند خود کنند.

گفتنی است که با وجود ارائه قابلیت مشابه با برچسب‌های حریم خصوصی در پلی استور، همچنان بسیاری از بخش‌های امنیتی که توسط شرکت اپل در آی او اس ۱۴ به کاربران ارائه شده قرار نیست به صورت کامل در اختیار کاربران اندروید قرار گیرد. مهم‌ترین امکانی که گوگل از آن حرفی به میان نیاورده مربوط به پشتیبانی از قابلیت مسدودسازی ردیابی اطلاعات کاربران است که باعث می‌شود تا هیچ یک از اپلیکیشن‌ها قادر به جمع‌آوری اطلاعاتشخصی و ساخت پروفایل برای نمایش تبلیغات هوشمند نباشند. این موضوع باعث می‌شود تا کاربران سیستم عامل اندروید حتی با وجود برچسب‌های حریم خصوصی در اپلیکیشن‌ها به طور کامل و دقیق امکانات ویژه‌ای در زمینه مدیریت اطلاعات شخصی خود نداشته باشند.

این موضوع نشان می‌دهد که در حال حاضر ایمن‌ترین سیستم عامل و پلتفرم اجرای اپلیکیشن‌ها برای مقابله با اپلیکیشن‌های تبلیغاتی و فروش اطلاعات شخصی کاربران آی او اس و تلفن‌های هوشمند آیفون است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373