لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک ایر ۲۰۲۱ در هفت رنگ مشابه با آیمک‌ها آماده عرضه می‌شوند

مک بوک ایر ۲۰۲۱ در هفت رنگ مشابه با آیمک‌ها آماده عرضه می‌شوند

شرکت اپل نزدیک به سه هفته پیش از آیمک‌های ۲۰۲۱ با پردازنده M1 و در رنگ‌بندی متفاوت رونمایی کرده و حالا یکی از تحلیلگران سرشناس محصولات اپل اعلام کرده که مک بوک ایر ۲۰۲۱ هم در همین هفت رنگ آماده عرضه به بازار می‌شوند.

جان پروزر، تحلیلگر سرشناس محصولات اپل است که از طریق کانال یوتیوبی خود در کنار منابع خبری دیگر تلاش می‌کند تا اخبار مربوط به محصولات اپل را منتشر کند. او که تا پیش از این با پیش بینی شایعات مربوط به ایرتگ و ایرپاد مکس معروف شده بود، حالا ادعا کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۱ میلادی مک بوک‌های ایر را با هفت رنگ مشابه با آیمک‌ها آماده عرضه کند.

در ویدیوی اخیری که او در کانال یوتیوبی خود منتشر کرده، به یکی از منابع خبری دقیق در مرود محصولات آینده شرکت اپل اشاره شده که در ادامه آن مشخص شده که مک بوک ایر در رنگ‌های نقره‌ای، آبی، سبز، زرد، نارنجی، قرمز و بنفش تولید خواهند شد. جان پروزر ادعا کرده که دقیقاً همان منبع خبری که اطلاعات مربوط به آیمک‌های رنگی را منتشر کرده بود، حالا تصویری از یک مک بوک آبی رنگ را برای او فرستاده که نشانگر تولید این مک بوک در رنگ‌های متنوع است.

پروزر همچنین ادعا کرده که مک بوک ایر ۲۰۲۱ احتمالاً مجهز به تراشه پردازشی M2 است که نسل جدید تراشه‌های اختصاصی شرکت اپل به حساب می‌آید.

پروزر همچنین به گذشته و تاریخچه محصولات شرکت اپل نیز اشاره کرده و ادعا کرده که اپل نه تنها در طراحی آیمک‌های جدید، بلکه در نسل بعدی مک بوک‌های خود نیز به ایده‌های مربوط به محصولات خود اتکا کرده است. ط iBook G3 یکی از لپ تاپ‌های قدیمی شرکت اپل دقیقاً همانند آیمک ‌G3 در رنگ‌های متنوع طراحی و تولید شده بود و حالا قرار است از ایده ساخت آن‌ها برای تولید مک بوک ایر ۲۰۲۱ استفاده شود.

اپل احتمالاً ایده استفاده از رنگ‌های متنوع را برای محصولات میان رده خود نگه می‌دارد و مک بوک‌های پرو، آیمک‌های جایگزین با نسخه ۲۷ اینچی و محصولات حرفه‌ای‌تر را با همان رنگ‌بندی‌های معمول روانه بازار خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420