لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به سازنده فیس آیدی جایزه می‌دهد

اپل به سازنده فیس آیدی جایزه می‌دهد

شرکت اپل به تازگی ۴۱۰ میلیون دلار را به عنوان جایزه در اختیار شرکت سازنده فیس آیدی و اسکنرهای لیدار تعبیه شده در آیفون‌ها ارائه داده است.

کمپانی II-VI واقع در ایالت پنسیلوانیا آمریکا تأمین کننده و سازنده قطعاتی از دوربین فیس آیدی و اسکنرهای لیدار است. شرکت اپل به تازگی ۴۱۰ میلیون دلار را به عنوان جایز بلاعوض و به‌منظور افزایش سطح تولید به این کمپانی پرداخت کرده است.

اپل با پرداخت این مبلغ امید دارد تا شرکت یاد شده ظرفیت تولید خود را بهبود ببخشد و در آینده نزدیک حجم بیشتری از قطعات مربوط به تلفن‌های هوشمند آیفون و لنزهای لیدار تعبیه شده در دوربین آیفون‌ها را تولید کند.

این شرکت به صورت ویژه در زمینه ساخت سطوح شیشه‌ای انعکاس دهنده پرتوهای لیزر تخصص دارد که در سیستم احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره فیس آیدی و لیزرهای تعبیه شده در اسکنرهای لیدار کاربرد دارد.

این کمپانی مشخصاً از سال ۲۰۱۷ میلادی با شرکت اپل همکاری کرده است و یکی از کلیدی‌ترین تولید کننده قطعات محصولات این کمپانی کوپرتینویی به حساب می‌آید.

اپل پس از اهدای این جایزه ۴۱۰ میلیون دلاری اعلام کرده که بسیاری از قابلیت‌های تعبیه شده در آیفون‌ها نظیر فیس آیدی و انیموجی‌ها و میموجی‌ها به لطف قطعات این کمپانی تولید شده‌ است.

از آنجایی که شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک فرآیند تعبیه لنزهای لیدار را در محصولات خود گسترش دهد و محصولات بیشتری را با سیستم احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره تولید ‌کند، در تلاش است تا با پرداخت این جایزه، حجم تولیدی این کمپانی را افزایش دهد تا II-VI بتواند پاسخگوی نیاز شرکت اپل باشد. جف ویلیامز مدیر عملیاتی شرکت اپل نیز پس از اهدای این مبلغ تأکید کرده که امید دارد تا در آینده نزدیک مرزها و محدودیت‌های این شرکت کنار زده شود و شاهد افزایش حجم تولید آن باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420