لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واشنگتن‌پست: سیستم ضد مزاحمت ایرتگ امنیت کافی را ندارد

واشنگتن‌پست: سیستم ضد مزاحمت ایرتگ امنیت کافی را ندارد

 ایرتگ به تازگی آماده عرضه در بازار جهانی شده و حالا خبرگزاری واشنگتن پست در مورد سیستم ضد مزاحمت آن، اعلام کرده که اپل امنیت کافی را در زمینه طراحی و توسعه آن در نظر نگرفته است.

بر اساس گفته‌های شرکت اپل، ایرتگ دارای یک سیستم ویژه امنیتی است که اجازه نمی‌دهد فرد یا افرادی اقدام به ردیابی انسان‌های دیگر با استفاده از ایرتگ کنند. بر این اساس اگر ایرتگ یک فرد همراه کاربران دیگری از آیفون‌ها یا آیپدها باشد، موضوع از طریق نوتیفیکیشن‌های امنیتی در سیستم عامل آی او اس و آیپد او اس و هشدار صوتی ایرتگ اطلاع رسانی می‌شود.

اپل تلاش کامل را کرده که ایرتگ امکان ردیابی انسان‌ها را نداشته باشد، با این حال واشنگتن پست بر این باور است که این سیستم امنیت کافی را ندارد و به‌طور کامل قابل اعتماد نیست.

در گزارشی که جافری فالریکی از نویسندگان واشنگتن ‌پست به تازگی منتشر کرده، مشخص شده که هشدارهای حریم خصوصی ارائه شده برای سیستم ضد مزاحمت ایرتگ دارای نقص‌های ویژه‌ای است. جافری فالراعلام کرده که ایرتگ را به لباس یکی از همکاران خود متصل کرده و همراه با همکارش سعی در تست کردن سیستم ضد مزاحمت آن داشته‌اند.

نویسنده واشنگتن پست در ادامه اعلام کرده که در طول یک هفته گذشته ایرتگ به صورت پنهانی به یکی از همکارانش متصل بوده است. در نتیجه این تست مشخص شده که آیفون همکارش سه روز پس از همراه بودن ایرتگ ناشناس هشدارهای مربوط به ایجاد مزاحمت را نشان داده است. در عین حال ایرتگ پس از سه روز تنها یک صدای هشدار ۱۵ ثانیه‌ای را تنها با شدت ۶۰ دسی بل پخش کرده که در محیط‌های شلوغ قابل تشخیص نیست.

این موضوع واکنش یکی از مدیران بازاریابی شرکت اپل را به همراه داشته است. Kaiann Dranceاز بخش بازرگانی شرکت اپل اعلام کرده که این شرکت همواره در تلاش برای توسعه یک محصول صنعتی سیستم‌های امنیتی و حریم خصوصی بوده است. او تأکید کرده که سیستم‌های امنیتی در طول زمان بهبودهای زیادی خواهند یافت و همین موضوع باعث می‌شود تا پس از گذشت زمان، کاربران بتوانند با امنیت بهتری از این محصولات استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420