لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نحوه بررسی نسخه watchOS در اپل واچ

نحوه بررسی نسخه watchOS در اپل واچ

 اگر اپل واچ خود را مرتبا به آخرین نسخه نرم افزاری آن آپدیت نکنید یا از قبل آپدیت خودکار آن را غیر فعال کرده‌اید، احتمالا بیشتر از چند هفته یا چند ماه در سیستم عامل دستگاه خود دوام نخواهید آورد. به همین دلیل شما شاید مایل به دانستن نسخه واچ او اس اپل واچ خود باشید.

اپل واچ همانند آیفون و آیپد مرتبا آپدیت‌هایی برای رفع باگ‌ها، ارائه بهبودها و قابلیت‌های جدید دریافت می‌کند. برای اطمینان از دریافت موارد جدید، دستگاه شما باید به آخرین نرم افزار موجود مجهز باشد.

اگر نمی‌توانید یک ویژگی خاص گزینه‌ای برای خواندن در اپل واچ خود پیدا کنید، احتمالا نرم افزار دستگاهتان قدیمی است یا اینکه مدل آن از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند. به همین دلیل نیاز است که گاهی نسخه نرم افزار دستگاه را برای فهمیدن پشتیبانی سیستم عامل از ویژگی خاصی بررسی کنید.

در این مقاله نحوه بررسی نسخه watchOS در اپل واچ را به شما آموزش می‌دهیم، با ما همراه باشید.

چگون نسخه watchOS را در اپل واچ بررسی کنیم؟

بررسی نسخه watchOS در اپل واچ بسیار ساده‌تر است از آنچه فکر می‌کنید. برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید؛ ضمن اینکه برای همه مدل‌های اپل واچ یکسان است.

  • 1- دیجیتال کراون را در اپل واچ فشار داده و اپلیکیشن Settings را در صفحه اصلی باز کنید. سپس روی General که زیر اپل آیدی شما قرار گرفته، ضربه بزنید.
  • 2- سپس روی About که بالای گزینه Software Update قرار گرفته ضربه بزنید.
  • 3- در این قسمت می‌توانید نسخه فعلی watchOS را که زیر اسم اپل واچ است، مشاهده می‌کنید. شماره ساخت نرم افزار در یک کروشه قرار گرفته است.

با این مراحل می ‌توانید نسخه واچ او اس نصب شده در اپل واچ خود را بررسی کنید. برخی افراد ترجیح می‌دهند از به روز رسانی‌های جزئی نرم افزار چشم پوشی کنند زیرا این موارد فقط شامل اصلاحات و تغییرات جزئی هستند، در حالی که عدم به روز رسانی یعنی اینکه شما برخی از قابلیت‌‌های ارزشمند و جدید را که اپل سالانه معرفی می‌کند، از دست می‌دهید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373