لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محدودیت‌های کرونا تأثیری در فروش آیپد ندارد

محدودیت‌های کرونا تأثیری در فروش آیپد ندارد

 گزارش اخیر منتشر شده توسط خبرگزاری دیجی تایمز نشان می‌دهد که شرکت اپل برای فروش آیپد تحت تأثیر مشکل‌هایی نظیر ویروس کرونا یا محدودیت‌های آب و هوایی مواجه نخواهد شد.

دیجی تایمز تأکید کرده که فروش‌های محصولات الکترونیکی و هوشمند نظیر تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند به دلیل محدودیت‌های کرونایی احتمالاً با مشکل تأمین برخی قطعات نظیر پردازنده مواجه خواهند شد؛ اما این موضوع تأثیری در فروش آیپد در بازار جهانی نخواهد گذاشت.

دیجی تایمز تأکید کرده که شرکت اپل در تلاش است تا به برخی از کارخانه‌های طرف قرارداد خود سفارش بیشتری درزمینهٔ تأمین تراشه‌های پردازشی آیپد بدهد تا محدودیت‌های مربوط به تعطیلی برخی دیگر از تأمین کنندگان خود را جبران کند. در حال حاضر کارخانه تولید تراشه «آستین» در تگزاس به دلیل محدودیت‌های آب و هوایی و همه گیری کرونا تعطیل شده است و این موضوع ممکن است روی فروش و تأمین آیپدها تأثیر بگذارد.

با این حال گزارش یاد شده اعلام کرده که اپل محدودیتی درزمینهٔ فروش این محصولات در سه ماهه دوم سال 2021 میلادی نخواهد داشت و حتی شانس فروش محصولات بیشتری را در بازار جهانی از آن خود خواهد کرد. بر اساس این گزارش شرکت اپل در سه ماهه اول سال 2021 میلادی 35.95 میلیون واحد آیپد را در بازار جهانی فروخته بود که کاهش قابل توجهی در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۲۰ میلادی داشت.

در حقیقت در بازه زمانی یاد شده، اپل نزدیک ۶.۶ درصد فروش کمتری را در حوزه آیپدها تجربه کرد؛ اما بر اساس پیش بینی‌ها این شرکت می‌تواند در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ میلادی فروش بیشتری را تجربه کند. معرفی آیپد پرو ۲۰۲۱ با پردازنده M1 به همراه نمایشگرهای با کیفیت‌تر می‌تواند فرایند کاربری و تجربه استفاده از آیپد پرو را تغییر خواهد داد.

علاوه بر این، در دوره همه گیری کرونا نیاز هر چه بیشتر به استفاده از کامپیوترهای شخصی، تمایل کاربران را برای استفاده از این محصولات را افزایش داده است.

بر اساس این پیش بینی‌ها شرکت اپل احتمالاً درآمدی معادل ۳ تا ۴ میلیارد دلار را در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ برای فروش مک و آیپد M1 تجربه می‌کند که این موضوع مشخصاً به طراحی مجدد محصولات از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری مربوط خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420