لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر سابق اپل اتهامات مربوط به نشر اطلاعات محرمانه را رد کرد

مدیر سابق اپل اتهامات مربوط به نشر اطلاعات محرمانه را رد کرد

ماه گذشته خبرهایی در مورد شکایت اپل از یکی از مدیران سابق خود به نام سایمون لنکستر منتشر شد که طی آن مشخص شده بود این فرد اقدام به دزدیدن اطلاعات حساس و محرمانه کرده و آن‌ها را به خبرگزاری‌ها ارائه داده است. حال این فرد ادعای شرکت اپل در دادگاه تکذیب کرده است.

سایمون لنکستر در جلسه اخیر دادگاه به‌صورت رسمی به ادعا و اتهامات شرکت اپل پاسخ داده و اعلام کرده که هیچ گونه سوء استفاده از اطلاعات محرمانه شرکت اپل نکرده است. او تأکید کرده که هرگز از جایگاه خود برای دستیابی به اطلاعات ویژه و فروش آن‌ها به کمپانی‌های رقیب یا خبرگزاری‌ها استفاده نکرده است.

شرکت اپل ادعا کرده بود که سایمون لنکستر اقدام به جمع آوری اطلاعات محرمانه یکی از پروژه‌های پنهان این کمپانی با عنوان پروژه ایکس کرده است و آن‌ها را به برخی از خبرگزاری‌ها و حتی شرکت‌های رقیب فروخته است. بر اساس ادعای اپل جمع آوری اطلاعات در بین بازه زمانی نوامبر ۲۰۱۸ میلادی تا سپتامبر ۲۰۱۹ ادامه داشته است. اپل بر این باور است که سایمون لنکستر سعی کرده تا با برخی از خبرگزاری‌های فعال در حوزه فناوری ارتباط برقرار کند و اطلاعاتی را به آن‌ها ارائه دهد.

در عین حال لنکستر تأکید کرده که هیچ یک از این اطلاعات محرمانه را در اختیار خبرنگاران قرار نداده است. سایمون لنکستر با لحنی جدی در دادگاه اعلام کرده که هیچ یک از اتهامات شرکت اپل را درباره ارسال اطلاعات محرمانه به خبرگزاری‌ها و شرکت‌های رقیب را نمی‌پذیرد.

شرکت اپل مشخصاً از سال ۲۰۱۷ و در زمان معرفی آیفون ایکس در جریان کنفرانس سپتامبر با چالش‌های ویژه درزمینهٔ انتشار زودهنگام اطلاعات محصولات خود مواجه شد و از آن زمان تاکنون بسیاری از اطلاعات محصولات معرفی نشده زودتر از تاریخ رونمایی منتشر می‌شدند.

اپل بر این باور است که لنکستر عامل انتشار این اطلاعات بوده است، اما لنکستر این موضوع را تکذیب کرده و اعلام کرده که هیچ یک از اتهامات اپل را قبول ندارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420