لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اچ پی را در فروش کامپیوترهای رومیزی یکپارچه شکست می‌دهد

اپل اچ پی را در فروش کامپیوترهای رومیزی یکپارچه شکست می‌دهد

بررسی‌های اخیر خبرگزاری دیجی تایمز حاکی از آن است که شرکت اپل با تولید آیمک‌های ۲۴ اینچ می‌توانند شرکت اچ پی را درزمینهٔ تولید کامپیوترهای رومیزی یکپارچه یا All in One شکست دهد.

این وب سایت خبری ادعا کرده که به اطلاعاتی در مورد مسائل تحلیلی بازار کامپیوترهای شخصی دست پیدا کرده است و بر اساس آن به این نتیجه رسیده که شرکت اپل به‌زودی می‌تواند بازار کامپیوترهای رومیزی یکپارچه را باوجود آیمک‌های ۲۴ اینچ مبتنی بر تراشه M1 تصاحب کند.

دیجی تایمز ادعا کرده که شرکت اپل برای تولید آیمک‌های رده بالای مبتنی بر پردازنده‌های اختصاصی، کمبود تأمین کننده‌های مربوط به برخی از قطعات نظیر پردازنده مواجه است؛ به همین خاطر اپل تا به امروز نتوانسته پاسخگوی تقاضای بازار بزرگ این دست از محصولات باشد و بسیاری از شرکت‌های رقیب توانسته‌اند شانس بیشتری برای فروش محصولات خود پیدا کنند.

با این حال شرکت اپل در معرفی آیمک‌های ۲۴ اینچی خود در جریان کنفرانس بهاری سال ۲۰۲۱ توانسته توجه بازار کامپیوترهای رومیزی یکپارچه را از آن خود کند. این خبرگزاری بر این باور است که اپل موفق‌ترین تولید کننده و عرضه کننده کامپیوترهای رومیزی یکپارچه در بازه قیمتی ۱۲۹۹ تا ۱۴۹۹ دلار خواهد بود.

علاوه بر این پیش بینی می‌شود که اپل با عرضه کامپیوترهای گران قیمت نیز می‌تواند سهم بیشتری از بازار را از آن خود کند. در حال حاضر شرکت اچ پی به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده کامپیوترهای یکپارچه رو‌میزی شناخته شده است. این شرکت آمریکایی بیشترین میزان فروش از این دست محصولات را در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی از آن خود کرده است و در بازه زمانی یاد شده ۹۲۵ هزار واحد از این محصولات را به فروش رسانده بود.

از طرف دیگر شرکت اپل در بازه زمانی سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی ۸۶۰ هزار واحد آیمک به فروش رسانده بود و در مقام دوم قرار گرفته بود. در مقام سوم نیز شرکت لنوو با فروش ۷۳۱ هزار واحد کامپیوتر All in One قرار گرفته است. پیش بینی‌های قبلی حاکی از آن است که شرکت اپل دست‌کم در سه ماهه سوم سال 2021 میلادی می‌تواند جایگاه اچ پی را درزمینهٔ تولید و عرضه کامپیوترهای رومیزی یکپارچه از آن خود کند و به عنوان مهم‌ترین تولید کننده این نوع کامپیوترهای شخصی شناخته شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420