لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپیک گیمز عادلانه بودن کمیسیون اپ استور را تائید کرد

اپیک گیمز عادلانه بودن کمیسیون اپ استور را تائید کرد

تیم سوئینی مدیر عامل اجرایی شرکت اپیک گیمز به تازگی در دادگاه اعلام کرده که نرخ کمیسیون ۳۰ درصدی اپ استور برای فروش بازی‌ها کاملاً عادلانه است.

مدیر عامل اجرایی این شرکت بازی سازی، اعلام کرده که اپل با عرضه محصولات دیجیتالی در فروشگاه نرم افزاری خود، در حقیقت به همان میزان نرخ کمیسیون فروشگاه‌های اختصاصی کنسول‌های بازی توسعه یافته توسط مایکروسافت، سونی و نینتندو را دریافت کرده است.

مدیرعامل اپیک تأکید کرده که شرکت‌های بزرگ تولید کننده کنسول مثل مایکروسافت، سونی و نینتندو کمیسیونی معادل با ۳۰ درصد مبلغ فروش بازی را از این شرکت دریافت می‌کنند. او همچنین اعلام کرده که هیچ مشکلی برای پرداخت این کمیسیون به شرکت‌های یادشده ندارد.

او در ادامه گفته که کمیسیون تولید کنندگان کنسول‌های بازی بسیار منصفانه است؛ چراکه این شرکت‌ها با توسعه سخت افزارهای پایدار را به تولیدکنندگان بازی‌ها کمک کرده‌اند تا بتوانند بدون محدودیت‌های مختلف محصولات نرم افزاری خود را به فروش برساند.

با این حال مدیرعامل اپیک گیمز ضمن پشتیبانی از شکایتهای گذشته خود علیه اپل، اعلام کرده که آیفون و سیستم عامل آی او اس را نیز به عنوان یک پلتفرم مشابه با کنسول می‌شناسد که دقیقاً همین خدمات را برای عرضه بازی‌ها در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد.

سوئینی تائید کرده اپیک گیمز مدت‌ها است که با بسیاری از توسعه دهندگان پلتفرم‌های بازی مشکل داشته است و آن‌ها را به زور مجبور به انجام برخی از تغییرات کرده است. به عنوان مثال اپیک تا پیش از این سونی را مجبور کرده بود تا امکان اجرای بازی فورتنایت به‌صورت کراس پلی را در اختیار کاربران پلی استیشن قرار دهد که این موضوع خارج از سیاست‌های ویژه سونی برای توسعه بازی‌های پلی استیشن بوده است.

در این میان وکلای اپل نیز اعلام کرده‌اند که اپیک برای توسعه نسخه‌های جدید فورتنایت از ابزار نرم افزاری «متال» برای ساخت رابط گرافیکی بازی استفاده کرده است؛ اما این شرکت همچنان به‌حق کمیسیون و هزینه‌ای که اپل برای فروش محصولات نرم افزاری از توسعه دهندگان دریافت می‌کند، اعتراض دارد.

ادعای اخیر مدیرعامل اپیک ممکن است در نهایت به شکست شکایت او و هدفش برای متهم کردن شرکت اپل منجر شود. پس از شکست در دادگاه احتمالاً این کمپانی از مواضع خود کوتاه بیاید و پس از پذیرش حق کمیسیون ۳۰ درصدی اپل، امکان عرضه بازی فورتنایت در اپ استور را فراهم بیاورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420