لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیس بوک و اینستاگرام پولی می‌شوند؟

فیس بوک و اینستاگرام پولی می‌شوند؟

شبکه‌های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام ممکن است در آینده برای ارائه خدمات به کاربران خود هزینه‌ای مشخص را دریافت کنند و به عنوان سرویس‌هایی پولی شناخته شوند.

بر اساس گزارش‌هایی که برخی از کاربران در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده‌اند،؛ مشخص شده که فیس بوک و اینستاگرام در آپدیت جدید خود از کاربران آیفون درخواست کرده‌اند تا قابلیت شفافیت ردیابی اپلیکیشن‌ها را خاموش کنند تا هزینه‌ای بابت ارائه خدمات مختلف در این شبکه اجتماعی متحمل آن‌ها نشود. شرکت فیس بوک علناً با این کار اعلام کرده که از این پس کاربرانی که اقدام به فعال سازی قابلیت شفافیت ردیابی و حریم خصوصی اپلیکیشن‌ها در سیستم عامل آی او اس 14.5 به بعد می‌کنند ممکن است در آینده نزدیک متحمل هزینه شوند و باید مبلغی مشخص را به این شرکت پرداخت کنند.

در بخشی از این به روز رسانی جدید شرکت فیس‌بوک با عبارت‌هایی نظیر Help Facebook /Instagram Free of Charge کاربران را تشویق می‌کند تا بخش ردیابی اپلیکیشن‌ها را در آیفون‌های خود خاموش کنند. شرکت فیس بوک در اپلیکیشن‌های تحت مدیریت خود توضیح داده که درآمد این اپلیکیشن‌ها از طریق نشان دادن تبلیغات هوشمند به کاربران است و قابلیت‌هایی نظیر مدیریت حریم خصوصی از طریق مسدود کردن ردیابی اپلیکیشن‌ها امکان چنین موضوعی را فراهم نمی‌کند. با توجه به این موضوع ممکن است که کاربران فیس بوک در آینده مجبور شوند تا هزینه‌ای را بابت عدم دسترسی فیس بوک به اطلاعات شخصی خود بپردازند.

این در حالی است که شرکت اپل در توسعه آی او اس 14.5 اعلام کرده که هیچ اپلیکیشنی نمی‌تواند کاربران را به خاموش کردن ردیابی اپلیکیشن‌ها و عدم استفاده از قابلیت‌های حریم خصوصی تشویق یا مجبور کند. اپل تأکید کرده که در صورت بروز چنین اتفاقی اپلیکیشن متخلف به‌طور کامل از اپ استور خارج می‌شود. با این حال شرکت اپل ممکن است در آینده و در صورت پولی شدن اپلیکیشن‌های اینستاگرام یا فیس‌بوک اقدام به مسدود سازی آن‌ها از عرضه در اپ استور کند و پس از آن کاربران آیفون امکان دسترسی به فیس بوک را از طریق اپلیکیشن‌ها نداشته باشند و به بخش مرورگر وب محدود شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373