لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مینگ چی کو: آیفون تاشوی 8 اینچی در سال 2023 آماده عرضه می‌شود

مینگ چی کو:  آیفون تاشوی 8 اینچی در سال 2023 آماده عرضه می‌شود

اپل در حال آماده سازی و عرضه آیفون‌های تاشو است و مجموعه‌ای بزرگ از شایعات در مورد این محصولات در طول سالیان گذشته منتشر شده است. در این میان، مینگ چی کو نیز اخیراً اعلام کرده که آیفون تاشوی 8 اینچی در سال 2023 آماده عرضه می‌شود.

بخشی از پیش بینی مینگ چی کو به این شرح است:

بر اساس نظرسنجی‌ها و بررسی‌های انجام شده از منابع صنعتی، پیش بینی‌ها بر این است که اپل تصمیم دارد تا آیفون تاشوی 8 اینچی را با یک نمایشگر QHD+ منعطف از نوع OLED در سال 2023 آماده عرضه به کاربران کند. این نمایشگر توسط سامسونگ تأمین خواهد شد و این شرکت به عنوان تأمین کننده اصلی این قطعه شناخته خواهد شد. بر اساس درخواست‌های اولیه شرکت اپل برای تولید قطعات حجم تولیدی از آیفون تاشوی هشت اینچی نسبتاً بیشتر از تصورات خواهد بود. پیش بینی ما بر این است که در فاز اولیه شرکت اپل نزدیک به 15 تا 20 میلیون واحد از این تلفن هوشمند را تولید خواهد کرد و پس از آن به صورت تدریجی حجم سفارش تولید این محصولات را افزایش خواهد داد. انتظار داریم که شرکت اپل در تولید آیفون تاشو از فناوری رشته سیم‌های نقره‌ای نانو TPK استفاده کند چرا که از لحاظ کاربری به بسیاری از فناوری‌های مشبه نظیر Y-OCTA شرکت SDC مزیت دارد.

مینگ چی کو بر این باور است که فرایند تولید تلفن‌های هوشمند تاشو به زودی جایگزین تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار امروزی خواهد شد و پس از آن شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند به جای عرضه محصولاتی که امروزه انتظار آن را داریم به سمت تولید محصولاتی تاشو به عنوان نسل جدید تلفن‌های هوشمند خود پیش خواهند رفت.

پیش بینی موسسه‌های امنیتی دیگر نیز بر این است که بسیاری از شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند منتظر مشخص شدن نحوه تجاری سازی تلفن‌های هوشمند تاشو توسط شرکت اپل هستند و فعلاً در زمینه عرضه این محصولات ریسک قابل توجهی نمی‌کنند. با این حال در شرایط کنونی شرکت‌هایی نظیر مایکروسافت، سامسونگ و هواوی اقدام به عرضه برخی از محصولات تاشو کرده‌اند. گفتنی است که موتورولا نیز با عرضه نسل جدید تلفن‌های نوستالژیک ریزر با نمایشگر تاشو و سیستم عامل اندروید تلاش‌هایی برای تولید این محصولات کرده است. با این حال به نظر می‌رسد که شرکت‌های تولید کننده محصولات تا زمان آماده سازی و عرضه آیفون تاشو با نمایشگر هشت اینچ منتظر باقی بمانند و اقدامی برای عرضه محصولات از این دست نکنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420