لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه دهندگان سی دی پراجکت پاداش دریافت کردند!

توسعه دهندگان سی دی پراجکت پاداش دریافت کردند!

با وجود تمام مشکلاتی که سایبرپانک در زمان عرضه به کاربران با آن مواجه بوده، حالا مشخص شده که مدیران سی دی پراجکت رد پاداشی به مبلغ شش میلیون دلار را از سهام داران دریافت کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، Marcin Iwiński و Adam Kiciński مدیران اجرایی سی دی پراجکت رد نفری شش میلیون دلار را دریافت کرده‌اند. این جایزه مشخصاً به خاطر فروش خود سایبرپانک در بازار جهانی بوده و البته Adam Kiciński چهار میلیون دلار دیگر نیز برای کارگردانی این بازی دریافت کرده است.

جالب اینجا است که سهام داران سی دی پراجکت رد 30 میلیون دلار را در مجموع به توسعه دهندگان و اعضای این شرکت به عنوان پاداش پرداخت کرده‌اند. بلومبرگ ادعا می‌کند که تمامی کارمندان سی دی پراجکت رد دست کم مبلغی معادل 5 تا 9 هزار دلار را به عنوان جایزه دریافت کرده‌اند و سهام داران با ارائه این پاداش موافقت کامل داشته‌اند.

این خبر در حالی منتشر شده که بسیاری از گیمرها هنوز هم از کیفیت سایبرپانک 2077 رضایت کافی را ندارند و به خاطر باگ‌ها و گلیچ هایی که این بازی دارد، بسیاری از افراد آن را مسخره کرده‌اند. با این حال به نظر می‌رسد که آمار و ارقام فروش برای سهام داران این کمپانی ارزش بیشتری دارد و در نهایت باعث شده تا توسعه دهندگان این مجموعه اعداد و ارقام قابل توجهی را به عنوان پاداش دریافت کنند.

گفتنی است که خبر مربوط به پرداخت پاداش‌های جدید در حالی منتشر می‌شود که سایبرپانک در آستان عرضه آپدیت جدید خود قرار دارد و به‌زودی کاربران این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420