لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین نسخه بتا iOS 14.6 با پشتیبانی از HiFi در اپل موزیک عرضه شد

اولین نسخه بتا iOS 14.6 با پشتیبانی از HiFi در اپل موزیک عرضه شد

در کدهای موجود در اولین نسخه بتایiOS 14.6 پشتیبانی از HiFi برای مشترکین اپل موزیک و دستگا‌ه‌های سازگار با آن مثل ایرپاد‌ها آماده عرضه شده است. این قابلیت امکان دسترسی به قابلیت پخش محتوای صوتی با کیفیت بالا را امکان‌پذیر می‌کند.

در کدهای اولین بتای iOS 14.6 مواردی مثل پشتیبانی از lossless audio، پخش استریو با کیفیت بالا و HiFi برای اپلیکیشن اپل موزیک یافت شده است. همچنین این کدها نشان می‌دهند که پخش HiFi احتمالاً فقط برای ایرپادهای خاصی مثل ایرپاد پرو و پرو مکس و نسل‌های بعدی ارائه می‌شود.

احتمالاً پشتیبانی از محتوای صوتی HiFi بدون استفاده از ایرپاد در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت؛ ولی مشخص نیست که اپل برای ارائه این قابلیت در اپل موزیک به سخت‌افزار خاصی برای بلندگوها و هدفون‌ها نیاز داشته باشد یا اپل امکان استفاده از تمامی ابزارهای صوتی همراه با آن را در نظر گرفته است.

بنابر کد موجود در بتای iOS 14.6 با پشتیبانی از HiFi در اپل موزیک، رویکرد شرکت احتمالاً بر این اساس خواهد بود که پخش صدای باکیفیت ‌های فای را به کاربرانی که دارای دستگاه‌هایی با امکان دانلود با سرعت بالا ارائه می‌دهد.

شواهد نشان می‌دهد که در حال حاضر پشتیبانی از قابلیت جدید در اپل موزیک فقط به مدل‌های جدید ایرپاد محدود می‌شود، در حالی که ممکن است اپل HiFi را به صورت یک فاکتور جداگانه با قیمت گران‌تر برای صاحبان ایرپادهای سازگار ارائه دهد.

بنابراین کاربرانی که ایرپادهای قدیمی دارند، اشتراک اپل موزیک خود را بدون پشتیبانی از قابلیت جدید می‌توانند حفظ کنند.

لازم به ذکر است کهدر کنفرانس جهانی WWDC سال گذشته، اپل قابلیت سوئیچ خودکار بین دستگاه‌های مختلف را برای ایرپادها و قابلیت Spatial Audio را برای ایرپادهای پرو معرفی کرد. همچنین قرار است در کنفرانس WWDC 2021 هم قابلیت‌های جدیدی از اپل موزیک برای ایرپادهای نسل جدید معرفی شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420