لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرتگ در نسخه وب Find My قابل ردیابی نیست

ایرتگ در نسخه وب Find My قابل ردیابی نیست

بررسی‌های اولیه نشان داده که شرکت اپل هنوز در صفحه وب Find My قابلیت ردیابی ایرتگ را فراهم نکرده و کاربران صرفاً از طریق آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک و اپلیکیشن نصب شده در آن امکان دسترسی به آن را خواهند داشت.

در این بررسی‌ها مشخص شده که شرکت اپل هنوز بخش وب سرویس Find My را آپدیت نکرده است و کاربران امکان دسترسی به ایرتگ را از طریق مرورگرهای وب ندارند. توسعه نسخه وب برای سرویس Find My باعث می‌شود تا کاربران حتی در زمان عدم دسترسی به محصولات اپل بتوانند با استفاده از هر دستگاهی که دارای یک مرورگر اینترنتی است امکان ردیابی دستگاه‌های مورد نظر خود را داشته باشند.

از آنجایی که سرویس Find My امکاناتی ویژه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و محدودیتی در اتصال آن به وسایل شخصی متعدد وجود ندارد، تعبیه و پشتیبانی از Find My از طریق وب بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

البته بررسی‌های اولیه از نسخه ابتدایی اپلیکیشن Find My حاکی از آن است که شرکت اپل هنوز به طور کامل پشتیبانی از اپلیکیشن Find My را به اتمام نرسانده و هنوز بسیاری از بخش‌های آن به صورت نرم افزاری تکمیل نشده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که شرکت اپل احتمالاً تا ماه ژوئن سال جاری میلادی فرایند پشتیبانی نرم افزاری از ایرتگ را در سرویس‌های نرم افزاری خود تکمیل نخواهد کرد.

با توجه به این موضوعات به نظر می‌رسد که کاربران ایرتگ احتمالاً تا پیش از کنفرانس WWDC 2021 امکان پشتیبانی و دسترسی به امکانات ویژه‌ای که اپل برای ایرتگ در نظر گرفته را نداشته باشند.

پس از عرضه امکانات کامل ایرتگ در اپلیکیشن Find My کاربران می‌توانند بدون وجود محدودیت‌های ویژه مربوط به نسخه وب اقدام به ردیابی و مکان یابی ابزارهای شخصی خود با ایرتگ کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420