لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

IDC: اپل بازار تبلت‌ها در سه ماهه اول 2021 را تصاحب کرده است

IDC: اپل بازار تبلت‌ها در سه ماهه اول 2021 را تصاحب کرده است

گزارش‌های تحلیلی موسسه IDC از بازار فروش تبلت‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل در سه ماهه اول 2021 توانسته با تصاحب 31.7 درصدی سهم بازار رشد قابل توجهی در این زمینه را تجربه کند.

این موسسه تأکید کرده در حالی که بسیاری از کشورها و شرکت‌های بزرگ فناوری به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند، شرکت اپل توانسته درزمینهٔ فروش محصولات مختلف و از جمله آن تبلت‌ها موفقیتی بزرگ را کسب کند. IDC اعلام کرده که فروش تبلت‌ها و کروم بوک‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا با افزایش قابل توجهی مواجه شده و در سه ماهه اول سال 2021 میلادی رشد 55.2 درصدی را نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته تجربه کرده است.

آخرین باری که بازار فروش تبلت‌ها رشد بیش از 50 درصد را تجربه کرده بود، مربوط به سال 2013 است که در نتیجه آن فروش این محصولات رشد 56.9 درصدی را تجربه کرده بود.

در نتایج اخیر موسسه IDC مشخص شده که شرکت اپل با فروش 12.7 میلیون واحد آیپد پرچم‌دار تولید کنندگان تبلت در سه ماهه اول 2021 شده و رشد 64.3 درصدی را تجربه کرده است. اپل در بازه زمانی مشابه در سال 2020 معادل 7.7 میلیون واحد آیپد به فروش رسانده بود.

پس از اپل، شرکت سامسونگ با اختلاف بسیار زیاد و با فروش 8.0 میلیون تبلت جایگاه دوم فروشندگان تبلت‌ها را به خود اختصاص داده که 20 درصد نسبت به بازه زمانی مشابه در سال 2020 رشد داشته است.

پس از سامسونگ به ترتیب شرکت‌های لنوو، آمازون و هواوی از جمله فروشندگان مهم تبلت‌ها در سراسر جهان به حساب میایند که هر یک از آن‌ها به دلیل افزایش فروش کلی تبلت‌ها، رشد قابل توجهی را تجربه کرده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420