لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد 3 با پشتیبانی از کیفیت صوتی HiFi در اپل موزیک آماده عرضه می‌شود

ایرپاد 3 با پشتیبانی از کیفیت صوتی HiFi در اپل موزیک آماده عرضه می‌شود

شایعات اخیر منتشر شده در مورد ایرپاد 3 حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا این هندزفری جدید را در هفته‌های آینده آماده معرفی کند. این شایعات همچنین بر این ادعا هستند که ایرپاد 3 مجهز به پشتیبانی از کیفیت صوتی HiFi در اپل موزیک است.

وب سایت Hits Double Daily در گزارش اخیر خود به تصمیم شرکت اپل برای عرضه ایرپاد 3 با پشتیبانی از صدای Lossless و HiFi از طریق سرویس اپل موزیک اشاره کرده است. این وب سایت همچنین تأکید کرده که بازار جهانی تنها چند هفته باعرضه نهایی ایرپاد 3 فاصله دارد و به‌زودی این محصول در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

این وب سایت همچنین تأکید کرده که سرویس استریم موسیقی اپل موزیک مجهز به قابلیت HiFi خواهد شد و شرکت اپل بابت عرضه این امکان به کاربران هزینه بیشتری را دریافت نمی‌کند. اپل موزیک قرار است حتی پس از عرضه این امکان باقیمت ماهانه 9.99 دلار در اختیار کاربران قرار گیرد. این سیاست تا پیش از این نیز برای بخش فیلم‌های آیتونز اعمال شده بود که شامل پشتیبانی از فیلم‌ها باکیفیت 4K بودند که هزینه بیشتری را به کاربر متحمل نمی‌کردند.

در شب گذشته شرکت اپل اولین بتای آی او اس 14.6 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده که مهم‌ترین قابلیت ارائه شده در آن مربوط به پشتیبانی از محتوای صوتی HiFi برای پخش محتوای صوتی و انتقال آن‌ها از طریق هندزفری‌های بلوتوثی است. با این حال شرکت اپل در حال حاضر این امکان را برای پخش محتوای یاد شده از طریق اپل موزیک فراهم نکرده و تنها از طریق اسپاتیفای این امکان قابل استفاده است.

با این حال به نظر می‌رسد که اقدام اپل برای عرضه این قابلیت در آی او اس 14.6 نشان دهنده عرضه این امکان در ایرپاد 3 است که به‌زودی آماده عرضه به بازار جهانی خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420