لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل فروش مدل ریفربیشد اپل واچ سری 6 و SE را آغاز کرد

اپل فروش مدل ریفربیشد اپل واچ سری 6 و SE را آغاز کرد

شرکت اپل پس از گذشت چند ماه از زمان رونمایی از اپل واچ سری 6 و اس ای در جریان کنفرانس سپتامبر 2020 اقدام به عرضه نسخه ریفربیشد آن‌ها کرده است. مدل ریفربیشد اپل واچ سری 6 و اس ای از همین حالا آماده عرضه در وب سایت رسمی شرکت اپل شده است.

مدل ریفربیشد اپل واچ سری 6 با قیمت پایه 339 دلار آماده عرضه شده که نسبت به نسخه معمولی آن 60 دلار ارزان‌تر خواهد بود. علاوه بر این، مدل ریفربیشد اپل واچ اس ای با قیمت پایه 239 دلار آماده عرضه شده که 40 دلار نسبت به نسخه معمولی ارزان‌تر است.

شرکت اپل این محصولات را در سال 40 میلی متری مدل GPS و مدل 44 میلی متری همراه با بدنه استیل ضدزنگ آماده عرضه شده است. گفتنی است که این محصولات بسته به مدل‌های مختلف، قیمت‌هایی متفاوت دارند. ارزان قیمت‌ترین اپل واچ ریفربیشد از سری 6 و اس ای که در فروش ویژه اخیر شرکت اپل آماده عرضه شده با 100 دلار تخفیف نسبت به محصول عادی به فروش می‌رسد.

شرکت اپل به طور معمول، مدت زمانی پس از عرضه اولیه محصولات سخت افزاری خود، نسخه‌های ریفربیشد رسمی آن‌ها را آماده عرضه به کاربران می‌کند. این محصولات در روند تولید یا فروش دارای مشکلات ناشی از ساخت بوده‌اند که پس از رفع عیب آن‌ها با قیمت ارزان‌تری آماده عرضه به بازار شده‌اند. گفتنی است که این محصولات تأییدیه شرکت اپل برای عملکرد صحیح را دارند که باعث می‌شود تا کاربران با خیال راحت آن‌ها را خریداری کنند.

گفتنی است که این محصولات ریفربیشد رسمی شرکت اپل هستند که فقط و فقط از طریق وب سایت رسمی این کمپانی، آن هم در برخی از کشورهای دنیا آماده عرضه شده‌اند. در حقیقت ریفربیشدهایی که در بازار برخی از کشورها و نظیر ایران عرضه می‌شوند، به احتمال زیاد از این دست محصولات نیستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373