لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی ویندوز 10 از ایرپاد بهبود یافت

پشتیبانی ویندوز 10 از ایرپاد بهبود یافت

شرکت مایکروسافت در آخرین آپدیت عرضه شده برای سیستم عامل ویندوز 10 اقدام به بهبود روند پشتیبانی از ایرپاد کرده است تا کاربران بتوانند به شکلی بهتر از این دستگاه استفاده کنند.

در سندی که شرکت مایکروسافت از آپدیت جدید ویندوز 10 منتشر کرده در کنار پست اخیری که این شرکت در بلاگ رسمی ویندوز به کاربران ارائه داده مشخص شده که این به روز رسانی جدید بهبودهایی ویژه برای کدک‌های AAC شرکت اپل داشته است که از آن طریق کاربرانی که از ایرپاد استفاده میکنند می‌توانند کیفیت صدای بهتری را دریافت کنند.

مایکروسافت ادعا کرده که پشتیبانی از کدک‌های AAC علاوه بر بهبود سازی کلی روند گوش کردن به موسیقی‌های سرویس اپل موزیک در کامپیوترهای ویندوزی، باعث می‌شود تا کیفیت پخش صدای این سرویس استریم موسیقی برای تمامی هدفون‌های بی‌سیم و بلوتوثی، به‌خصوص ایرپاد بهبود پیدا کند.

شرکت مایکروسافت همچنین اعلام کرده که از این پس بهبودهای انجام شده در ویندوز 10 باعث می‌شوند تا نحوه برقراری تماس‌های صوتی و تصویری با استفاده از ایرپادها بهبود پیدا کند. مایکروسافت صدای دریافتی از میکروفن ایرپادها را در کنار پخش صدای آن‌ها در حین ارتباط‌ها و تماس‌های مبتنی بر اینترنت بهبود داده است تا از آن طریق کاربران به شکلی بهینه از ایرپاد در کامپیوترهای ویندوزی استفاده کنند.

در این به روز رسانی رابط کاربری بخش تنظیمات صوتی ویندوز نیز دستخوش تغییر و بهبودهایی شده است که از آن طریق کاربران می‌توانند به صورت بهینه و کاربردی‌تر از کامپیوترهای ویندوزی خود در کنار تمامی هدفون‌های بلوتوثی استفاده کنند.

گفتنی است که این بهینه سازی باعث بهبود روند کاربری سیستم تپتیک در ایرپاد نمی‌شود و پشتیبانی از برخی از قابلیت‌های انحصاری ایرپادها به ویندوز 10 گسترش پیدا نکرده است. به‌طور کل قابلیت‌های اصلی هندزفری‌های ایرپاد همچنان به صورت انحصاری برای دستگاه‌های تولید شده توسط اپل شامل آیفون، آیپد و مک محدود است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373