لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل کارکرد نامناسب مجیک کیبورد 2020 روی آیپد M1 را تائید کرد

اپل کارکرد نامناسب مجیک کیبورد 2020 روی آیپد M1 را تائید کرد

شرکت اپل به تازگی از طریق منابع رسمی خود اعلام کرده که کارکرد مجیک کیبورد معرفی شده در سال 2020 تا حدودی برای آیپد M1 نامناسب است.

اپل در سند پشتیبانی آیپد M1 اعلام کرده که مجیک کیبورد 2020 که برای آیپد پرو 2020 طراحی شده، از لحاظ کارکرد و اتصال با آیپد پرو M1 سازگار است، اما از لحاظ اندازه و سایز تا حدودی ناسازگار بوده و در زمان بسته شدن دستگاه، ممکن است تا حدودی دستگاه را با نقص ببندد. بخشی از متن سند پشتیبانی آیپد پرو M1 که مربوط به این موضوع است این موضوع را به‌وضوح برای کاربران روشن کرده است:

نسل اول مجیک کیبورد (A1998) از لحاظ کاربری با آیپد پرو 12.9 اینچ نسل پنجم و نمایشگر رتینای مایع XDR آن سازگار است. به دلیل ابعاد ضخیم‌تر آیپد پروی جدید، ممکن است مجیک کیبورد به‌طور دقیق با دستگاه در زمان بسته شدن منطبق نباشد، بخصوص اگردر میان آن‌ها محافظ نمایشگر قرار داشته باشد.

آیپد پرو 12.9 اینچ تا پیش از این نیز مورد بررسی‌های ویژه‌ای قرار گرفته بود و مشخص شده بود که نسل پنجم این محصولات تا حدودی از لحاظ اندازه با مجیک کیبورد نسل اول سال 2020 ناسازگاری دارد. با این حال مشخص شده که کاربران در صورت پذیرفتن این ناسازگاری می‌توانند به صورت دقیق و کاربردی از این محصول استفاده کنند.

با این حال اگر کاربران با عدم سازگی مجیک کیبورد مشکل داشته باشند، می‌توانند با خرید مجیک کیبورد نسل دوم به‌طور دقیق از آیپد پروی خود استفاده کنند. گفتنی است که اپل تأکید کرده که این عدم تطابق بیشتر در زمانی رخ می‌دهد که محافظ نمایشگر روی دستگاه قرار گرفته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420