لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از سال 2019 آماده عرضه ایرتگ بوده است

اپل از سال 2019 آماده عرضه ایرتگ بوده است

هفته گذشته گزارشی مبنی بر آماده بودن شرکت اپل برای عرضه ایرتگ در سال 2020 منتشر شد و حالا برچسب های روی جعبه نشان داده که این شرکت از سال 2019 میتوانست این محصول را آماده عرضه به بازار کند.

اخیرا تصویری از جعبه ایرتگ در اینترنت منتشر شده که نشان میدهد شرکت اپل از سال 2019 و البته 2020 میلادی توانایی عرضه ایرتگ در بازار را داشته است. این تصاویر شامل دو برچسب از روی بخش بیرونی جعبه ایرتگ میشود که در یکی از آنها سال 2019 و در آن یکی سال 2020 نشان داده شده است.

این موضوع نشان میدهد که شرکت اپل از سال 2019 میلادی توانایی عرضه ایرتگ در بازار را داشته است. این شرکت حتی در سال 2020 نیز برچسب های مربوط به روی جعبه ایرتگ برای عرضه آن به بازار را نیز چاپ کرده بود، اما در نهایت این کمپانی موفق به عرضه زودهنگام این محصول نشده بود و در نهایت آنها را در سال 2021 میلادی آماده عرضه به بازار کرده بود.

تصویر یاد شده توسط کاربران شبکه اجتماعی توییتر بارها و بارها دست به دست شده است که تایید کننده قدمت ایرتگ در بازار جهانی است.

سال 2019 میلادی شرکت اپل در جریان کنفرانس سپتامبر خود اقدام به رونمایی از آیفون 11 همراه با تراشه U1 کرده بود و امکانات لازم برای پشتیبانی از ایرتگ را داشت. اما در آن زمان تراشه U1 به دلیل عدم عرضه ایرتگ کاربرد زیادی نداشت و وجود آن در آیفون 11 برای

هفته گذشته گزارشی منتشر شد که نشان از اسناد داخلی FCC سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی شرکت اپل داشت که ادعا میکرد اپل از سال 2020 میلادی توانایی برای عرضه این محصولات را داشته است. اپل حتی درخواست مجوز مربوط به عرضه ایرتگ به بازار را در سال 2019 میلادی نیز به FCC داده بود. اما بروز برخی از مشکلات فنی باعث شده بود تا این کمپانی تصمیم به تعویق در عرضه این محصول برای مدت زمان دو سال بگیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373