لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نحوه کالیبره باتری آیفون 11 در آپدیت iOS 14.5

نحوه کالیبره باتری آیفون 11 در آپدیت iOS 14.5

با انتشار iOS 14.5، اپل روند جدیدی برای کالیبره سلامت باتری آیفون 11، 11 پرو و پرو مکس را ارائه کرد. این آپدیت حداکثر ظرفیت و عملکرد باتری را در مدل‌های آیفون 11 کالیبر می‌کند تا تخمین نادرست سلامت باتری که کاربران با آن مواجه شده‌اند را برطرف کند.

علائم بارز مشکلی که در باتری گزارش شده شامل تخلیه غیرمنتظره باتری یا در برخی موارد کاهش ظرفیت عملکرد باتری است که با نصب به‌روز رسانی جدید باید این مشکل رفع شود.

برای دریافت آپدیت سیستم عامل iOS 14.5 در آیفون 11 یا بالاتر، به Settings -> General -> Software Update رفته و سپس در Settings و زیر بخش Battery -> Battery Health پیامی مشاهده می‌شود که وند کالیبراسیون را به شما اطلاع می‌دهد.

از آنجا که کالیبره حداکثر ظرفیت و عملکرد باتری در طول دوره‌های شارژ منظم انجام می‌شود، به همین دلیل بعد از آپدیت دستگاه، ممکن است تکمیل فرایند کالیبراسیون چند هفته طول بکشد.

لازم به یاد آوری است که حداکثر درصد ظرفیت نمایش داده شده در طی کالیبراسیون مجدد تغییری نمی‌کند، در حالی که حداکثر قابلیت عملکرد باتری بعد از آپدیت تغییر خواهد کرد که البته آن هم احتمالاً قابل توجه نیست.

وقتی کالیبراسیون مجدد باتری تکمیل شود، می‌توان حداکثر ظرفیت و عملکرد باتری را به‌دقت ارزیابی کرد. اگر بعد از تکمیل فرایند کالیبره مشخص شود که سلامت باتری به طرز قابل توجهی کاهش یافته، پیام سرویس باتری را مشاهده خواهید کرد.

در برخی موارد ممکن است فرایند کالیبراسیون باتری آیفون 11 با موفقیت اجرا نشود و پیام سرویس باتری برای شما ارسال شود. در چنین مواردی اپل باتری‌های آسیب دیده را به‌طور رایگان جایگزین می‌کند تا ظرفیت و عملکرد دستگاه شما را به‌طور کامل بازیابی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420