لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین نمونه‌های پیش تولید اپل گلس تا پاییز امسال برای تست به اپل تحویل داده خواهند شد

اولین نمونه‌های پیش تولید اپل گلس تا پاییز امسال برای تست به اپل تحویل داده خواهند شد

شرکت اپل مدت‌ها است که در حال کار روی طراحی یک محصول سخت افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده است و حالا یک گزارش جدید نشان داده که اولین نمونه‌های پیش تولید اپل گلس تا پاییز امسال برای تست به شرکت اپل تحویل داده خواهند شد.

شرکت اپل از همین حالا سفارش ساخته نمونه‌های پیش تولید اپل گلس را به کارخانه‌های عضو زنجیره تأمین خود داده است. حال خبرگزاری دیجی تایمز ادعا کرده که شرکت اپل اولین نمونه‌های این محصول را در پاییز امسال تحول خواهد گرفت و برای تست آن را در اختیار برخی از کارکنان رده بالای خود قرار خواهد داد.

دیجی تایمز در ژانویه سال 2021 میلادی (زمستان 1399) ادعا کرد که شرکت اپل فاز دوم توسعه اپل گلس شده است و روی بهبود وزن و عمر باتری این محصول متمرکز شده است. این خبرگزاری در آن زمان ادعا کرده بود که اپل از سه ماه اول 2022 وارد فاز تولید انبوه اپل گلس می‌شود.

در گزارش اخیر مشخص شده که سفارش ساخت نمونه اولیه یک عینک واقعیت افزوده از طرف شرکت اپل به کارخانه‌های چینی عضو زنجیره تأمین شرکت اپل داده شده است که در صورت صحت داشتن این موضوع می‌توان گفت که شرکت اپل وارد فاز سوم از طراحی و ساخت این محصول شده و به‌زودی فرایند تولید انبوه محصولات خود را آغاز خواهد کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ در ماه ژانویه، شرکت اپل چندین سال برای طراحی و تولید اپل گلس فاصله دارد. اما گزارش‌های دیجی تایمز نشان می‌دهد که شرکت اپل به‌زودی نمونه‌های اولیه این محصول را آماده عرضه خواهد کرد.

تناقض‌ها در میان گزارش‌های بلومبرگ و دیجی تایمز در حالی منتشر شده که مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل ادعا کرده بود که شرکت اپل در سال 2022 میلادی صرفاً اقدام به معرفی از یک هدست واقعیت افزوده می‌کند که قرار است برای توسعه بهینه‌تر اپلیکیشن‌ها و بهبود روند کاربردی اپلیکیشن‌ها آماده عرضه شود. مینگ چی کو در پایان ادعا کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا از سال 2023 به بعد روند طراحی و تولید نسخه عمومی عینک واقعیت مجازی را آغاز کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت