لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل فرایند طراحی و تولید انبوه تراشه M2 را در اواخر سال جاری آغاز می‌کند

اپل فرایند طراحی و تولید انبوه تراشه M2 را در اواخر سال جاری آغاز می‌کند

شرکت اپل تصمیم دارد تا در ماه‌های پایانی سال جاری میلادی فرایند طراحی و تولید انبوه تراشه پردازشی M2 را آغاز کند و آن را در کامپیوترهای حرفه‌ای خود آماده استفاده کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری تایوانی Nikkei Asia شرکت اپل تا ماه جولای سال جاری میلادی مشغول تولید انبوه کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده M1 است و پس از آن وارد فاز جدیدی برای تولید تراشه نسل جدید M2 خواهد شد که قرار است در کامپیوترهای مک مبتنی بر پروژه اپل سیلیکون در سال 2022 میلادی آماده عرضه شود.

عرضه تراشه‌های M2 در کامپیوترهای مک نشان دهنده آن است که شرکت اپل در زمینه توسعه پروژه اپل سیلیکون عملکرد موفقیت آمیزی داشته است و همین موضوع باعث می‌شود تا شرکت اپل به زودی بتواند فرایندهای ویژه‌ای را در زمینه توسعه و عرضه محصولات پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌تر آغاز کند.

گفتنی است که شرکت اپل از همین حالا در پرچم‌داران کامپیوترهای مبتنی بر تراشه M1 هشت هسته پردازش مرکزی به همراه 8 هسته پردازش گرافیکی را در کنار 16 هسته موتور عصبی ارائه داده که در دستگاه‌هایی نظیر آیمک‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند. شرکت اپل ادعا کرده که تراشه M1 در پایین‌ترین حالت خود تا 3.5 برابر از کامپیوترهای معادل خود در سال‌های گذشته که با پردازنده‌های اینتل طراحی و تولید شده بودند سریع‌تر است.

اپل همچنین ادعا کرده که کامپیوترهای سال آینده تا شش برابر نسبت به سال جاری سریع‌تر خواهند شد و کاربران امکانات ویژه‌ای را برای انجام کارهای محاسباتی و انجام پروژه‌های حرفه‌ای با این کامپیوترها در اختیار خواهند داشت.

با این حال خبرگزاری یاد شده ادعا کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا فرایند استفاده از پردازنده M2 را از نیمه دوم سال 2021 میلادی آغاز کند و پس از آن این محصولات را به صورت تدریجی معرفی و آماده عرضه به بازار جهانی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373