لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسپاتیفای از سرویس پادکست پریمیوم خود رونمایی کرد

اسپاتیفای از سرویس پادکست پریمیوم خود رونمایی کرد

مجله واریتی به تازگی طی گزارش جدید خود اعلام کرده که اسپاتیفای تنها یک هفته پس از معرفی سرویس اپل پادکست پلاس از طرف شرکت اپل اقدام به عرضه سرویس پادکست پریمیوم خود کرده است.

بر اساس اعلامیه اسپاتیفای قرار است تولید کنندگان محتوا از این پس امکان دریافت حق اشتراک را از کاربران داشته باشند و از مخاطبین خود هزینه‌ای ویژه را دریافت کنند. این در حالی است که اسپاتیفای اعلام کرده که 100 درصد هزینه دریافت شده از کاربران را به تولید کنندگان محتوا ارائه می‌دهد با این حال از سال 2023 میلادی به بعد این سرویس پنج درصد از هزینه دریافتی را به عنوان حق کمیسیون دریافت خواهد کرد.

تصمیم اسپاتیفای برای عدم دریافت حق کمیسیون از تولید کنندگان محتوا البته یک شرط مهم دارد که این موضوع به اختصاصی بودن محتوا برای سرویس اسپاتیفای مربوط می‌شود.در حقیقت اسپاتیفای در تلاش است تا به صورت دائمی تولید کنندگان محتوا را به سمت خود تشویق کند و امکان همکاری بیشتر با آن‌ها و عرضه پادکست‌های پریمیوم را از طریق آن‌ها فراهم کند.

این فعالیت اسپاتیفای مشخصاً به اقدام اخیر شرکت اپل در زمینه پشتیبانی از پرداخت درون برنامه این اپل پادکست مربوط می‌شود که در نهایت باعث شده تا کاربران امکاناتی ویژه را در زمینه دریافت محتوای پریمیوم داشته باشند و از طرف دیگر سازندگان پادکست‌ها نیز امکان کسب درآمد آسان‌تر و به صورت مستقیم از مخاطبین را داشته باشند.

در این میان، شرکت اپل به عنوان صاحب سرویس اپل پادکست از تولید کنندگان محتوا، تا سقف 49 درصد حق کمیسیون دریافت می‌کند که پس از گذشت یک سال این مقدار کاهش پیدا می‌کند. با این حال اسپاتیفای تصمیم گرفته تا با رایگان کردن هزینه کمیسیون خود راه را برای تولید کنندگان محتوا در سرویس خود هموار کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420