لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن‌هایی که در ازای ردیابی اطلاعات به کاربران جایزه می‌دهند، بن خواهند شد

اپلیکیشن‌هایی که در ازای ردیابی اطلاعات به کاربران جایزه می‌دهند، بن خواهند شد

شرکت اپل به تازگی اقدام به عرضه نسخه عمومی آی او اس 14.5 همراه با قابلیت‌هایی ویژه مثل مسدود کردن امکان ردیابی اطلاعات شخصی کاربران کرده است و حالا مشخص شده که برخی از اپلیکیشن در ازای ردیابی فعالیت‌های کاربران و دریافت اطلاعات شخصی آن‌ها در حال ارائه جایزه و محتوایی ویژه هستند.

اپل اعلام کرده که به شکلی کاملاً جدی با این موضوع برخورد می‌کند و هر اپلیکیشنی که کاربران را به ارائه اطلاعات شخصی خودش تشویق کند برای همیشه از عرضه در اپ استور مسدود خواهد شد.

اپ استور در دستورالعمل ویژه خود اعلام کرده که معیارهایی ویژه را در چارچوبی خاص توسعه می‌دهد که از دسترسی غیرقانونی و حتی فریب کارانه اپلیکیشن‌ها به اطلاعات شخصی کاربران جلو گیری کند. اپل در حقیقت با انجام این کار یک هشدار شدید را به شرکت فیس بوک و دیگر کمپانی‌های تبلیغاتی داده است.

بسیاری از اپلیکیشن‌ها ممکن است محدودیت‌هایی را در زمینه ارائه محتوای خود به کاربرانی که تبلیغات و ردیابی اطلاعات شخصی را محدود کرده باشند، ایجاد کنند. این موضوع همچنین ممکن است به صورت مستقیم به کاربران نشان داده شود و توسعه دهنده اپلیکیشن به کاربر بگوید که در صورت مسدود سازی اطلاعات شخصی امکان دریافت خدمات را از کاربران نخواهد داشت.

در این میان، مشخص شده که شرکت اپل اعلام کرده که در صورت انجام چنین فعالیت‌هایی در اپ استور و مجبور یا تشویق کردن کاربران به جمع آوری اطلاعات شخصی و ارائه آن‌ها به سازمان‌های تبلیغاتی، اپلیکیشن را برای همیشه از اپ استور بن می‌کند و اجازه فعالیت را به کاربران این شرکت نمی‌دهد.

عرضه قابلیت حفظ حریم خصوصی اپ استور و مسدود سازی اپلیکیشن‌ها از ردیابی اطلاعات شخصی یکی از پرمناقشه‌ترین فعالیت‌هایی بود که شرکت اپل در چند سال گذشته در زمینه توسعه اپ استور و سیستم عامل آی او اس انجام داده بود و حالا نیز محدودیت‌های ویژه یا را برای کسب و کار این شرکت‌ها ایجاد کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373