لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرقت طرح شماتیک مک بوک پرو 2021 چه چیزهایی را لو داد؟

سرقت طرح شماتیک مک بوک پرو 2021 چه چیزهایی را لو داد؟

سرقت هفته گذشته طرح شماتیک مک بوک پرو 2021 از کوانتا کامپیوتر تامین کننده اپل، اطلاعات زیادی را در مورد طراحی این محصول لو داده است. در این میان، اطلاعات زیادی از نحوه طراحی محصولات آینده شرکت اپل لو رفته است.

بر اساس این اطلاعات فاش شده، نقشه های اپل برای مدل‌های مک بوک پرو 2021 به وضوح نشان دهنده پورت‌های اضافه، بازگشتن به مگ سیف و حذف تاچ بار را تایید می‌کند.

در نقشه‌های آنلاین لو رفته برد مدار منطقی مک بوک پرو 2021 مشاهده شده که سمت راست دستگاه، یک پورت HDMI همراه با یک پورت تاندربولت USB-C و در کنار آن یک کارت خوان SD وجود دارد.

سمت چپ نیز دو عدد پورت تاندربولت USB-C اضافه و یک شیار شارژمگ سیف وجود دارد که در مجموع سه پورت تاندربولت در این دستگاه دیده شده است.

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل و بلومبرگ قبلا به اضافه شدن پورت‌های بیشتر به مک بوک پرو 2021 اشاره کرده بودند؛ حال طرح شماتیک به سرقت رفته وجود پورت‌های اضافی را به وضوح تایید می‌کند.

پروژه‌هایی که تحت نام رمز J316 برای مک بوک پرو 16 اینچی و J314 برای مک بوک پرو 14 اینچی شایعه شده بود در این طرح شماتیک مشاهده شده که احتمالا هر دو دستگاه به پورت‌های جدید، شارژ مگ سیف و تراشه اپل سیلیکون مجهز هستند.

شایعات منتشر شده پیرامون سرقت طرح شماتیک مک بوک پرو جدید حاکی از این است که یک گروه باج افزار به نام REvil ادعا کرده که به سیستم کامپیوتری داخلی کوانتا کامپیوتر دسترسی پیدا کرده است.

همچنین تصاویر لو رفته از مک بوک پرو آینده که در توییتر دست به دست می‌شود نبودن تاچ بار که قبلا شایعه شده بود و طراحی گوشه‌های گردتر را تایید می‌کند.

Revil تهدید کرده که اگر اپل تا اول ماه مه به آنها مبلغ باج را پرداخت نکند اسناد دزیده شده از کوانتا کامپیوتر را منتشر خواهد کرد. این گروه گفته که هر روز پرونده‌های جدیدی منتشر می‌کند تا اپل تسلیم خواسته‌های آنان شود، ولی اپل تا کنون واکنشی نشان نداده است.

کوانتا کامپیوتر تامین کننده اپل گفته که قطعا مورد حملات سایبری قرار گرفته ولی بر عملکرد تجاری شرکت تاثیر نداشته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420