لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه عمومی آی او اس 14.5 با تغییرات گسترده عرضه شد

نسخه عمومی آی او اس 14.5 با تغییرات گسترده عرضه شد

شرکت اپل از شب گذشته فرایند عرضه نسخه عمومی آی او اس 14.5 را همراه با تغییراتی گسترده نظیر بهینه سازی حفظ حریم خصوصی در نمایش تبلیغات آماده عرضه کرده است.

آی او اس 14.5 مدت‌ها است که از طریق نسخه‌های بتا در اختیار کاربران عادی تست کننده و توسعه دهندگان قرار گرفته بود و حالا به‌صورت عمومی عرضه شده است. این نسخه بیشترین تغییرات را در میان نسخه‌های چند ماه گذشته داشته است و یک آپدیت بزرگ به‌حساب میاید.

یکی از قابلیت‌های مهم این نسخه پشتیبانی از امکان باز کردن قفل آیفون از طریق فیس آیدی در زمانی است که کاربر ماسک روی صورت دارد. برای دسترسی به این قابلیت کاربر باید واچ او اس 7.4 به بعد را نیز روی ساعت هوشمند خود نصب داشته باشد. برای فعال کردن این قابلیت کافی است به بخش Face ID & Passcode در Settings مراجعه کنید.

از دیگر قابلیت‌هایی که کاربران در زمان استفاده از آی او اس 14.5 بهره‌مند می‌شوند، می‌توان به امکان مدیریت تبلیغات اینترنتی اشاره کرد. اپل در این نسخه، امکان مدیریت تبلیغات را نیز اضافه کرده است. در حقیقت اپلیکیشن‌ها باید پیش از نمایش تبلیغات به کاربران اطلاع رسانی‌های کامل را انجام دهند و از طرف دیگر اطلاعات شخصی کاربر را در صورت آگاهی کامل کاربر بدر اختیار شرکت‌های تبلیغاتی قرار دهند.

این قابلیت قرار بود در نسخه‌های اولیه آی او اس 14 آماده عرضه به کاربران شود، اما اعتراض برخی از شرکت‌های تبلیغاتی باعث شد تا اپل برای مدت زمانی عرضه این قابلیت به تعویق بیافتد.

از دیگر امکاناتی که در این نسخه اضافه شده می‌توان به پشتیبانی از دسته‌های کنسول نسل نهمی برای بازی‌های اپل آرکید، پشتیبانی از سیم کارت دوگانه 5G، ایموجی‌های جدید و موارد دیگر اشاره کرد.

همان‌طور که گفته شد آی او اس 14.5 بیشترین تغییرات را در طول چند ماه گذشته به آیفون‌ها آورده است و نصب سریع‌تر آن توسط کاربران توصیه می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420