لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسپاتیفای محدودیت‌های اپ استور را «سوءاستفاده از قدرت» خواند

اسپاتیفای محدودیت‌های اپ استور را «سوءاستفاده از قدرت» خواند

بلومبرگ گزارش داده که در یک جلسه دادرسی ضد انحصار برای محدودیت‌های اپ استور که اخیراً برگزار شده، اسپاتیفای و مجموعه Match Group به عنوان شرکت پشتیبان تیندر، شرکت اپل را متهم به «سو استفاده از قدرت» کرده است.

مدیر ارشد حقوقی اسپاتیفای گفت قوانین اپل «چیزی بیش از یک سو استفاده از قدرت برای جذب ارزش‌هایی که توسط دیگران خلق شده نیست». او همچنین افزود که اپل از موقعیت برتر خود به عنوان نگهبان اپ استور سو استفاده کرده و از رقبا جدا شده یا به عبارتی خود را تافته جدا بافته دانسته و به این شکل خدمات رقیب‌ها را تضعیف می‌کند.

دشمنی اسپاتیفای با اپل از رونمایی و معرفی اپل موزیک در سال 2015 شروع شد، از آنجا که هزینه اشتراک اپل موزیک 9.99 دلار بوده و اسپاتیفای به دلیل پرداخت کمیسیون 30 درصدی به اپل نتوانسته سود کافی به دست آورد، اعلام کرده که از رقابت با اپل موزیک عقب افتاده است.

از آنجا که اپل به اسپاتیفای امکان جایگزینی برای ثبت نام یا پرداخت در نسخه اپ استور اپلیکیشن را نداده، به همین دلیل اسپاتیفای اقدام به ثبت شکایت کرده است.

در این جلسه شرکت Match نیز از اپل شکایت کرده است. این شرکت قصد داشته تا تأییدیه‌ای ویژه را در نسخه تایوانی اپلیکیشن‌های خود اضافه کند که با مخالفت و ممانعت اپل مواجه شده است. این شرکت با یک مدیر اجرایی اپل تماس گرفته است و طی این مذاکره مدیر اپل اعلام کرده که مدیران Match باید از اینکه تمام درآمد خود را به اپل نمی‌دهند خوشحال باشند. او همچنین اضافه کرده که برای هر میزان درآمدی که شرکت Match کسب می‌کند مدیران آن باید خود را مدیون اپل بداند.

جلسه دادرسی و رسیدگی به این پرونده در حال بررسی بوده و یکی از مدیران ارشد نظارتی اپل هم در این جلسه حضور داشت. او با رعایت نکات مربوط به استانداردهای مذاکره درباره نحوه تحولاتی که توزیع نرم افزارها در اپ استور توضیحاتی را ارائه داده است.

این مدیر ارشد اپل گفته که قوانین محدود کننده اپ استور برای حفظ حریم خصوصی، ایمنی و عملکرد استاندارد در این پلتفرم طراحی شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420