لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امتیازدهی بومی مکان‌ها به اپل مپ میاید

امتیازدهی بومی مکان‌ها به اپل مپ میاید

سیستم امتیازدهی بومی اپل مپ برای بررسی و مشاهده مکان‌های دیدنی مختلف، یکی از تغییراتی است که در رویداد بهاری اپل معرفی شد و احتمالاً به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

با انتشار iOS 14 و macOS 11 اپل برای بررسی مکان‌های جالب و بارگذاری عکس‌ها در اپل مپ روش جدیدی معرفی کرده که نیازی به یکپارچه شدن این سرویس با اپلیکیشن‌های شخص ثالثی مثل Yelp و TripAdvisor نخواهد داشت.

کاربران وقتی روی نشانگر مکانی که قبلاً بازدید کرده‌اند در نقشه ضربه می‌زنند ، به آن‌ها پیشنهاد داده می‌شود با استفاده از امتیازدهی به‌صورت Like / Dislike از بین گروه‌های مربوطه مثل کیفیت محصولات و خدمات شناسایی کنند.

با استفاده از گزینه « Add Photos to Maps» در قسمت کارت مکان، کاربران می‌توانند تصاویر را مستقیماً در سرور اپل مپ بارگذاری کنند.

در حال حاضر از طریق امتیازدهی بومی در اپل مپ، کاربران انگلستان، استرالیا و برخی مناطقمی‌توانند مکان‌هایی که قبلاً بازدید کرده‌اند را به دیگران پیشنهاد بدهند. همچنین امتیازدهی داخلی برای مکان‌های دیدنی داخل آمریکا برای همه کاربران داخل یا خارج از این کشور غیرقابل دسترسی است.

از رویداد بهاری اپل Spring Loaded که روز سه شنبه برگزار شد، عکسی توسط یک کاربر تیز چشم شبکه اجتماعیReddit مشاهده شده که به‌احتمال بروز تغییراتی در این برنامه اشاره می‌کند.

طی معرفی آیمک، اپل یک صفحه نمایش دسکتاپ macOS را با اپلیکیشن مپ باز و گزینه پیشنهادی Like / Dislike را برای پارک ملی Joshua Tree در جنوب کالیفرنیا نشان داد.

تصویر به‌طور قابل توجهی نشان می‌دهد که لیست بررسی‌های اپلیکیشن Yelp بر این موضوع دلالت دارد که اپل همچنان به ساختن یک پایگاه داده از منابع گسترده در ایالات متحده با ارائه پیشنهاد‌ها شخص ثالث در کنار سیستم امتیازدهی خود ادامه می‌دهد.

گرچه قطعی نیست اما احتمالاً با انتشار iOS 14.5 و macOS 11.3، امتیازدهی بومی اپل مپ برای مکان‌های دیدنی آمریکا تا هفته آینده قابل دسترسی خواهد بود.

گفتنی است که این قابلیت در حال حاضر فقط در برخی از نقاط آمریکا ارائه شده است و فعلاً قرار نیست برای کشورهای متعدد عرضه شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373