لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسپاتیفای برای رقابت با سرویس جدید اپل پادکست هزینه‌ای دریافت نمی‌کند

اسپاتیفای برای رقابت با سرویس جدید اپل پادکست هزینه‌ای دریافت نمی‌کند

اپل به تازگی اعلام کرده که از این پس امکان پرداخت درون برنامه‌ای را به سرویس پادکست خود میاورد و حالا اسپاتیفای برای رقابت با کوپرتینو حاضر به عدم دریافت حق کمیسیون از تولید کنندگان محتوا شده است.

بر اساس ادعای اسپاتیفای تولید کنندگان محتوا در این سرویس نیازی به پرداخت حق کمیسیون را ندارند و می‌توانند به‌صورت رایگان محتوای خود را در این سرویس به اشتراک بگذارند و هزینه اشتراک را به‌صورت کامل از کاربران و مخاطبین دریافت کنند.

اپل باعرضه امکان پرداخت درون برنامه‌ای در سرویس اپل پادکست به تولید کنندگان محتوا اجازه می‌دهد تا برای اشتراک گذاری پادکست خود از مخاطبین هزینه دریافت کنند. اما این هزینه به‌طور کامل برای تولید کنندگان محتوا نیست بلکه اپل 49 درصد بابت اشتراک مدت دار را به عنوان حق کمیسیون دریافت می‌کند. این اشتراک باقیمت 19.99 دلار از طرف شرکت اپل به‌صورت سالانه فروخته می‌شود.

در این میان ناشرین اپل پادکست می‌توانند قیمت محتوای مورد نظر را خودشان تعیین کنند که اپل بابت هر اپیزود جداگانه 30 درصد دریافت می‌کند. البته این میزان پس از گذشت سال اول به 15 درصد کاهش خواهد یافت و ناشرین می‌توانند از سال دوم به بعد 15 درصد را به اپل پرداخت کنند.

با این حال اسپاتیفای اعلام کرده که هیچ هزینه‌ای را بابت انتشار محتوای پولی از کاربران دریافت نمی‌کند و آن‌ها می‌توانند بدون نیاز به پرداخت حق کمیسیون محتوای پولی خود را به کاربران ارائه هند. بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال اسپاتیفای تصمیم گرفته تا روندی متفاوت را برای کسب و کار خود پیش بگیرد و محتوای پادکست را به‌صورت رایگان در سرویس خود به اشتراک بگذارد.

اسپاتیفای همچنین در تلاش است تا برخی از پادکست سازان معروف را به عنوان تولید کنندگان محتوای اختصاصی به سمت سرویس خود متمایل کند و با همکاری جدیدی آن‌ها را به استفاده کننده اصلی از سرویس خود تبدیل کند.

البته محدودیتی که اسپاتیفای در حال ایجاد آن است مربوط به انتشار محتوا به‌صورت انحصاری در این سرویس است. در حالی که شرکت اپل محدودیتی برای عرضه انحصاری محتوا در پلتفرم‌های دیگر در نظر نگرفته است و کاربران می‌توانند در سرویس‌های دیگر نیز محتوای خود را برای فروش عرضه کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420