لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مینگ چی کو: اپل همچنان به ساخت هدست واقعیت ترکیبی پایبند است

مینگ چی کو: اپل همچنان به ساخت هدست واقعیت ترکیبی پایبند است

مینگ چی کو، تحلیلگر محصولات اپل در اولین گزارش خود پس از رویداد بهاری شرکت اپل به هدست واقعیت مجازی این شرکت پرداخته و اعلام کرده که اپل همچنان به ساخت این محصول پایبند است.

این تحلیلگر ادعا کرده که هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالاً در اواسط سال 2022 میلادی معرفی و عرضه شود. او همچنین تأکید کرد که عملکرد شرکت اپل برای توسعه و ساخت هدست واقعیت ترکیبی کمی کند شده است و زمان بیشتری برای توسعه این محصول نیاز خواهد بود. با این حال اولین نمونه از این محصول در سال 2022 میلادی از طرف شرکت اپل معرفی می‌شود.

اطلاعاتی که تا به امروز از طرف شرکت اپل منتشر شده نشان می‌دهد که هدست واقعیت ترکیبی شرکت اپل مجهز به بیش از 10 دوربین تشخیص دهنده اطراف است که تمامی حرکات کاربر، از جمله اجزای صورت و دست‌ها را ردیابی می‌کند. علاوه بر این، اپل احتمالاً از دو نمایشگر با کیفیت 8K روی عینک خود استفاده می‌کند که امکان مشاهده محتوای ویدیویی را با بهترین کیفیت ممکن در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با وجود این مسئله تحلیلگران دیگر ادعا کرده‌اند که محصول رونمایی شده در سال 2022 میلادی صرفاً برای توسعه دهندگان و ساخت اپلیکیشن‌ها و رابط کاربری ویژه خواهد بود و عرضه عمومی این هدست یا احتمالاً عینک واقعیت ترکیبی در سال‌های بعدی آماده عرضه خواهد بود.

شرکت اپل از سال 2017 فرایند توسعه واقعیت افزوده را به عنوان یکی از فناوری‌های اصلی خود آغاز کرده و در گام ابتدایی بستر نرم افزاری ARKit را برای توسعه دهندگان عرضه کرده است. این کمپانی در تلاش است تا با توسعه و گسترش هر چه بیشتر این فناوری در محصولات خود آماده سازی‌های ابتدایی را برای عرضه محصولاتی نظیر عینک و هدست واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی و همچنین بهبود روند استفاده از خودروی هوشمند خود انجام دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420