لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنترل سیری اپل تی وی برای اجرای بازی مناسب نیست

کنترل سیری اپل تی وی برای اجرای بازی مناسب نیست

بررسی‌های انجام شده از کنترل سیری اپل تی وی 4K که به تازگی معرفی و آماده معرفی شده امکانات لازم برای اجرای بازی‌ها را ندارد. این کنترل مجهز به شتاب سنج و ژیروسکوپ برای اجرای بازی‌ها نیست.

اپل تی وی 4K نسل 2 به تازگی در جریان رویداد بهاری شرکت اپل معرفی شده است و اطلاعاتی که این کمپانی در اختیار کاربران قرار داد شامل اضافه شدن رابط کاربری چرخشی جدید به همراه امکاناتی بهتر برای کنترل محتوای ویدیویی و رسانه‌ای بود. اما حالا مشخص شده که شرکت اپل تلاشی برای تبدیل این کنترل به دسته بازی انجام نداده است.

بر اساس گزارش وب سایت Digital Trends کنترل سیری اپل تی وی نسل 2 که به تازگی عرضه شده مجهز به برخی از قطعات لازم برای پشتیبانی از بازی‌های ویدیویی نیست و همین موضوع نشان می‌دهد که شرکت اپل سرمایه گذاری ویژه‌ای برای پشتیبانی از بازی‌ها از طریق کنترل سیری نکرده است. این وب سایت در نتیجه گیری گزارش خود تأکید کرده که حتی اگر شرکت اپل امکان پشتیبانی از بازی‌های ویدیویی را به اپل تی وی نسل جدید بیاورد امکان اجرای آن‌ها با استفاده کنترل سیری فراهم نیست.

هر چند که شرکت اپل در معرفی این اپل تی وی جدید به تی وی او اس 14.5 نیز اشاره‌هایی داشت و طی آن ادعا کرده بود که این سیستم عامل سازگاری کامل با کنترل کنسول‌های نسل نهمی شامل پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس را اضافه کرده است و کاربران می‌توانند از این کنترلرها برای اجرای بازی‌های مختلف استفاده کنند.

گفتنی است که شرکت اپل هر چند امکان اجرای بازی‌های ویدیویی را در اپل تی وی ارائه داده ولی سرمایه گذاری ویژه‌ای برای توسعه آن در حد کنسول‌های بازی نکرده است و نمی‌توان فعلاً امیدی برای معرفی اپل تی وی به عنوان نماینده شرکت اپل در دنیای کنسول‌های بازی سخن به میان آورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420